۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان محروم الموت‌غربی برگزار می‌شود+ تصاویر
کد خبر: ۳۳۸۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۱ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

به همت کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین؛

ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان محروم الموت‌غربی برگزار می‌شود+ تصاویر

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان به صورت ماهانه تا پایان سال در چهار مدرسه از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان محروم الموت‌غربی برگزار می‌شود+ تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛‍ کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، دومین دوره از برنامه‌های فرهنگی‌ تربیتی ویژه دانش‌آموزان را در روستای آکوجان الموت‌غربی استان قزوین برگزار کرد.

روستای آکوجان واقع در الموت غربی استان قزوین با ۹۳۲نفر جمعیت دارای ۷۰دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع ابتدایی، متوسطه‌ی اول و متوسطه‌ی دوم است.

این مراسم با حضور جمعی از دانش‌آموزان این روستا، کارشناسان کانون پرورش فکری و اصحاب رسانه با محوریت‌های آموزشی و فرهنگی یک‌‌شنبه ۱۰آذرماه در روستای آکوجان برگزار شد.

جواد رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح‌قزوین اظهار کرد: دومین ویژه برنامه‌ی فرهنگی تربیتی قرارگاه پیشرفت‌ و آبادانی یکشنبه ۱۰آذرماه با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در مدرسه‌‌ی روستای آکوجان الموت غربی برگزار شد.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ی صورت گرفته بین کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه‌ی فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان به صورت ماهانه تا پایان سال در چهار مدرسه از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می‌شود که تاکنون در دو مدرسه اجرا شده‌است.

وی افزود: آموزش نجوم و ستاره شناسی، ابلاغ مطالب تربیتی و دینی با روش قصه‌گویی، آموزش کاردستی با کاغذ، اجرای نمایش خلاق و عروسک گردانی، برگزاری مسابقات جذاب و اهداء جوایز به نفرات برتر از برنامه‌های اجرایی در این دوره‌های آموزشی‌ و تربیتی است.

این مقام مسئول ابراز کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد محیط شاد و جذاب برای دانش‌آموزان در کنار همکلاسی‌ها در راستای فراگیری مطالب علمی و فرهنگی است که در این برنامه‌ها استعدادهای برتر جهت آموزش بیشتر شناسایی می‌شوند.

وی در پایان گفت: در پایان اجرای مراسم به تمامی دانش‌آموزان حاضر تعدادی کتاب از مجموعه کتب چاپ شده انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهداء می‌شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان