۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ثبت نام ۱۶داوطلب در نخستین روز از ثبت‌نام/ ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند
کد خبر: ۳۳۸۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۱۰ ساعت: ۱۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین خبر داد

ثبت نام ۱۶داوطلب در نخستین روز از ثبت‌نام/ ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: باتوجه به اینکه انتخابات مجلس پروژه‌ای عظیم و ملی است در سطح استان ۲۰هزار نفر در حوزه‌های مختلف اجرایی، نظارت، بازرسی، تامین نظم و امنیت تا پایان روند انتخابات درگیر هستند.

ثبت نام ۱۶داوطلب در نخستین روز از ثبت‌نام/ ۲۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: در پایان نخستین روز از ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی 16 داوطلب از استان قزوین و در سه حوزه قزوین، آبیک، البرز؛ بوئین زهرا و تاکستان ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: هفت نفر از این داوطلبان از حوزه قزوین، آبیک و البرز، پنج نفر بوئین زهرا و چهار نفر نیز از حوزه تاکستان بود که یک نفر از داوطلبین قزوین خانم و دیگر داوطلبین آقا بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ابراز کرد: 13نفر از ثبت‌نام کنندگان دارای مدرک کارشناسی ارشد، دو نفر دکتری و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی بودند.

وی با اشاره به میزان ثبت‌نام کنندگان روز اول در مقایسه با دوره پیشین گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان در استان قزوین نسبت به نخستین روز از دوره قبلی 33درصد افزایش داشت و پیش‌بینی می‌شود این روند افزایشی تا روز پایانی ثبت‌نام ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: باتوجه به اینکه برای هر یک از ثبت‌نام‌ها حدود 40تا 50دقیقه زمان صرف می‌شود و داوطلبین و اپراتورها به آرامش نیاز دارند، لازم است داوطلبین از داشتن همراه زیاد خودداری کرده و بیش از هفت همراه نداشته و قواعد و قوانین انتخابات را از نخستین مرحله رعایت کنند. 

وی در پایان اذعان کرد: باتوجه به اینکه انتخابات مجلس پروژه‌ای عظیم و ملی است درمجموع در سطح استان 20هزار نفر در حوزه‌های مختلف اجرایی، نظارت، بازرسی، تامین نظم و امنیت تا پایان روند انتخابات درگیر هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان