۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۹۰۰پروژه محرومیت‌زدایی در قزوین تکمیل می‌شود
کد خبر: ۳۳۸۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۷ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان:

۹۰۰پروژه محرومیت‌زدایی در قزوین تکمیل می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان قزوین گفت: به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین امسال ۹۰۰پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در استان قزوین اجرا می‌شود.

۹۰۰پروژه محرومیت‌زدایی در قزوین تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ مهدی صادق‌پور امروز(پنجشنبه) در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام مهرگان در پارک بهشت این ناحیه شهری اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا موجب حفظ و تداوم حرکت انقلاب شده و با ساخت این یادمان، قطعا مزار شهدا به قطب فرهنگی مهرگان تبدیل می‌شود.

وی افزود: یکی از پروژه‌های اجرا شده توسط بسیج سازندگی المان یادمان شهدای گمنام مهرگان است که توسط شهرداری محمدیه به بسیج سازندگی واگذار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان قزوین بیان کرد: ساخت این پروژه که از خردادماه با اعتباری در حدود 350میلیون تومان آغاز شد در مدت ۶ماه به پایان رسید.

وی عنوان کرد: ارتفاع یادمان 10 متر بوده و دارای ۸رواق به نشانه ۸ سال دفاع مقدس است؛ همچنین از ۸۰چراغ برای روشنایی آن استفاده شده است که در بنای این پروژه از سیمان سفید اکسپوز به همراه الیاف صنعتی و ابرروان کننده به منظور استحکام بنا و افزایش مقاومت استفاده شده است.

صادق‌پور در پایان تصریح کرد: به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین امسال 900پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در استان قزوین اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان