۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین احداث پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان
کد خبر: ۳۳۸۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۷ ساعت: ۱۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه اعلام کرد

احداث پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان

شهردار محمدیه گفت: احداث پارک بانوان از جمله پروژه‌هایی است که در ناحیه شهری مهرگان افتتاح خواهد شد.

احداث پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ المان یادمان شهدای گمنام شهر مهرگان امروز(پنجشنبه) با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرخ زاد معاون عمرانی استانداری قزوین و جمعی دیگر از مسئولان در پارک بهشت ناحیه شهری مهرگان افتتاح شد.

مریم نخستین در این مراسم اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است تا بتوانیم فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی افزود: ساخت المان شهدا و مزار شهدا از اندوخته‌های فرهنگی شهر محمدیه است که امیدواریم گام کوچکی در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برداریم.

شهردار محمدیه تصریح کرد: المان شهدای گمنام مهرگان دارای هشت پرده و به یاد هشت سال دفاع مقدس است و به یاد دو شهید گرانقدر که مهمان ما هستند نیز دو صفحه بلندتر از هشت پرده تعبیه شده است.

وی بیان کرد: هزینه ساخت این المان 550میلیون تومان برآورد شده بود که با صرفه‌جویی سازمان بسیج سازندگی این هزینه به 350 میلیون تومان کاهش یافت.

نخستین اعلام کرد: طی روزهای آینده افتتاحیه دارالقرآن و آمفی تئاتر شهر محمدیه در دستور کار شهرداری محمدیه قرار خواهد گرفت.

شهردار محمدیه در ادامه گفت: احداث پارک بانوان در مهرگان از جمله پروژه‌هایی است که  در ناحیه شهری مهرگان افتتاح خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور مسئولین در مراسم افتتاح المان یادمان شهدای گمنام شهر مهرگان گفت: امیدواریم بتوانیم در کنار شورای شهر محمدیه خدمات خوبی در مجموعه مدیریتی شهری محمدیه برای مردم شهر محمدیه و مهرگان داشته باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان