۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ستاد مرکزی انتخابات در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۳۸۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۷ ساعت: ۱۱:۵ ↗ لینک کوتاه

ستاد مرکزی انتخابات در قزوین افتتاح شد

ستاد انتخابات شهرستان قزوین با حضور مسئولین استان در محل فرمانداری گشایش یافت.

ستاد مرکزی انتخابات در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین  محمد شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات ستاد مرکزی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۴۶۴ شعبه انتخاباتی در چهار بخش تعیین شده است و ۷هزار نفر در جریان انتخابات فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۱۶کمیته فعال و پویا مجموعه انتخابات را پوشش می‌دهند و هیئت انتظامی، دستگاه قضایی که هیئت اجرایی را بر عهده دارد و هیئت نظارت برای انتخابات پیش بینی شده‌اند.

فرماندار قزوین گفت: ستادی که اکنون افتتاح می‌شود در جهت تکریم داوطلبان است که شور انتخاباتی را در فضای جامعه ایجاد می‌کند و نیروهای زیادی برای آماده کردن این ستاد تا پاسی از شب کار کردند.

این مسئول گفت: از برخی ادارات که نیار به اعمال ماده ۱۱شد تشکر می‌کنم و هدف از افتتاحیه امروز این بود که خواستیم رسمیت و آغاز انتخابات را رقم بزنیم.

شفیعی بیان کرد: منشور اخلاقی را در ستاد قرار دادیم که به طور اختیاری توسط داوطلبان امضاء می‌شود و از کاندیدا خواستاریم تا رعایت حریم را حفظ کنند چراکه هیچ تعارفی با تخلفات نداریم.

وی بیان کرد: اگر تخلفی صورت گیرد قطعا در چارچوب قانون مدنظر قرار می‌هدیم و مرعوب هیچ دستگاهی نیستیم و وظیفه ما تکریم داوطلبین و رعایت قانون است.

 

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان از دهم آذرماه آغاز می‌شود که تا یک هفته از ۸صبح تا ۶عصر ادامه دارد و هر دواطلب می‌تواند ۵تا۷نفر همراه داشته باشد.

این مسئول در پایان گفت: همچنین برای اصحاب رسانه اتاقی را قرار دادیم تا با داوطلبان مصاحبه داشته باشند و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان