۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۳۳۸۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۶ ساعت: ۱۴:۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان:

عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ۴ نفر از عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در حوادث اخیر شهر قزوین با اقدام هوشمندانه پلیس قزوین دستگیر شدند.

عاملان حمله به جایگاه‌های سوخت در قزوین دستگیر شدند

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور، استان قزوین نیز شاهد تجمعات محدود غیرقانونی بود که خوشبختانه با همکاری و همیاری مردم عزیز و برخورد مدبرانه و سعه صدر پلیس قزوین و همکاری نهادهای امنیتی تجمعات بدون مشکل خاصی مدیریت و تعدادی از افراد به عنوان لیدر و محرکین اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: قبل از اعلام سهمیه بندی سوخت از سوی دولت، تمهیدات لازم از سوی فرمانده انتظامی استان اندیشیده شده بود و با اقدامی هوشمندانه 2 نفر از عاملان حمله به یکی از جایگاه‌های سوخت در قزوین را پس از اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف، حین فرار توسط عوامل مستقر در جایگاه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در بازجوئی فنی ماموران 2 نفر از همدستان خود را معرفی و در یک عملیات ضربتی همدستان آنان نیز دستگیر و به اهداف حمله به 2 جایگاه سوخت و شرکت نفت قزوین به قصد اقدام خرابکارنه و تخریب اموال عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یاد آور شد: لیدر اصلی این باند که پس از خروج قانونی از کشور و سفر به یکی از کشورهای همسایه در مرداد ماه به صورت غیر قانونی قبل از حوادث اخیر وارد کشور شده و نقشه حمله به جایگاه‌ها را طراحی کرده بود با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شد.

حاجیان بیان کرد: در تجمعاتی که روزهای اخیر در استان شکل گرفت تعداد 15 نفز از لیدرها و محرکین اصلی که قصد اغتشاش و بی‌نظمی در استان را داشتند دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

وی ضمن قدردانی از مردم افزود: مردم ولایت مدار و زمان شناس استان قزوین در حوادث اخیر با تشخیص سره از ناسره با بصیرت انقلابی خود فتنه‌ها و توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه بررسی‌ها حاکی از خط دهی سازمان‌های معاند نظام در پس پرده این تحرکات بود؛ عنوان کرد: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است و اجازه سوء استفاده از احساسات پاک مردم و هرگونه اخلال و تخریب اموال عمومی کشور را به اشرار و فرصت طلبان و آشوبگران نخواهد داد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان