۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین  ۱۰روز است کوچه محمدشریفی‌ها برق ندارد/ مسئولان اداره برق اقدامی نکرده‌اند
کد خبر: ۳۳۸۶۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۹/۳ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

گلایه شهروند قزوینی:

 ۱۰روز است کوچه محمدشریفی‌ها برق ندارد/ مسئولان اداره برق اقدامی نکرده‌اند

حدود ۱۰روزی است که برق کوچه محمد شریفی‌ها در قزوین قطع شده و تماس و پیگیری‌های اهالی این محله تاکنون به نتیجه نرسیده است.

 ۱۰روز است کوچه محمدشریفی‌ها برق ندارد/ مسئولان اداره برق اقدامی نکرده‌اند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ چندی است که برق یکی از کوچه‌های شهر قزوین قطع شده و همین موضوع مشکلاتی را برای ساکنین این محل ایجاد کرده است.

یکی از ساکنان منطقه کوچه محمدشریفی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین دراین‌باره اظهار کرد: حدود 10روزی است که برق کوچه محمد شریفی‌ها رو‌به‌روی ورزشگاه معلم قزوین قطع شده و تماس و پیگیری‌های ما هم تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: در این مدت طی تماس‌های صورت گرفته با اداره برق یک روز عنوان می‌شود که قطعه‌اش دزدیده شده و روزی دیگر بیان می‌شود کابل‌ها دزدیده شده و یا می‌گویند همکار ما نیست.

این شهروند قزوینی بیان کرد: امروز نیز از صبح هر چه با اداره برق تماس گرفته‌ایم می‌گویند که موضوع اعلام شده و حتما رسیدگی می‌شود؛ ولی هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی عنوان کرد: این کوچه در مدت قطعی برق، شب‌ها بسیار تاریک بوده و رفت و آمد را برای کسانی که در این کوچه زندگی می‌کنند، با مشکل مواجه ساخته است به طوریکه 4خانواده شهید در این کوچه زندگی می‌کنند و مادر شهید محمدشریفی‌ها هم که ساکن این محله است به دلیل تاریکی هوا دو بار به زمین خورده است.

این شهروند قزوینی در پایان گفت: از مسئولان درخواست داریم که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل برق این کوچه اقدام کنند.

گفتنی است؛ صبح قزوین برای پیگیری این موضوع تماس‌هایی با مسئولان اداره برق انجام داد که موفق به ایجاد ارتباط و پیگیری نشد.

انتهای پیام/7003

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان