۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین داعش اجرا کننده نقشه از نیل تا فرات اسرائیل شده است
کد خبر: ۳۳۸۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در دانشگاه بین الملل در مصاحبه با صبح قزوین:

داعش اجرا کننده نقشه از نیل تا فرات اسرائیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی گفت: در حال حاضر نیز غربی ها و هم پیمانان آنها در منطقه خاورمیانه با شعار اختلاف افکنی بین مسلمانان و به راه انداختن جریان انحرافی داعش به دنبال رسیدن به اهداف پیاده نشده اسرائیلی ها هستند.

داعش اجرا کننده نقشه از نیل تا فرات اسرائیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس سیاسی صبح قزوین، با توجه با سکوت کشورهای اسلامی حوزه عرب در مقابل جنایات تروریست های داعش اظهار داشت: سکوت کشورهای عربی و اسلامی در مقابل حرکت آمریکایی اسرائیلی و انگیلیسی داعش همانند سکوتی است که این دسته از کشورها در مقابل جنایات اسرائیل دارند.

وی افزود: اگر به نقشه داعشی ها که در جغرافیای مورد نظرشان تنظیم کرده اند مراجعه کنیم متوجه خواهیم شد این دقیقا همان نقشه از نیل تا فرات و جوانب آن است که صهیونیست ها زمانی شعار تصرف آن را می دادند.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: اما با بیداری اسلامی و تلالو انقلاب اسلامی بعد از قیام 15 خردادماه امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط به گونه ای شد که صهیونیست ها سرشان به سنگ خورد و حرف خود را پس گرفتند و فهمیدند شعار از نیل تا فرات برای دهان آنها زیادی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز غربی ها و هم پیمانان آنها در منطقه خاورمیانه با شعار اختلاف افکنی بین مسلمانان و به راه انداختن جریان انحرافی داعش به دنبال رسیدن به اهداف پیاده نشده اسرائیلی ها هستند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه بین الملل با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبری در بیانات خود فرمودند اینگونه عملکردهای تروریستی را ما جنگ بین شیعه و سنی نمی دانیم؛ و مطمئنا این عملکردها بحث اسلام نیست بلکه هدف یک نقشه مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس می باشد که با ایجاد این جریان در کشورهای اسلامی می خواهند چالش ایجاد کنند تا همان نقشه از نیل تا فرات به این بهانه اجرایی شود.

وی در رابطه با توصیه ایران اسلامی به کشور عراق تصریح کرد: ایران و همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان این پدیده شوم را توسط انگلیسی ها می دانند که ایادی آمریکا که همان سکوت کننده های عربی هستند از آن حمایت می کنند.

عابدینی در ادامه گفت: تنها راه حل این مسئله این است که باید با این پدیده شوم و شیطانی مبارزه کرد البته افراد فریب خورده ای که با فکر مسلمانی ادعای حرکت انقلابی و مبارزه دارند خیال باطلی است که می توان آنها را هدایت کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ایران اسلامی باید از نظر آگاهی بخشی تبلیغ کند تا مسلمانان فریب این نیرنگ مثلث شوم را نخورند اما از لحاظ میدانی باید مبارزه کرد تا این نقشه اسرائیلی شکست بخورد و دست دشمنان از کشورهای اسلامی کوتاه شود.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان