۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وقوع تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها/ قزوینی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند
کد خبر: ۳۳۸۵۳۹ نویسنده: حسن آصفی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۷ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد

وقوع تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها/ قزوینی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین با اشاره به وقوع تصادفات زنجیره‌ای روزهای اخیر، گفت: بیش از ۶۰۰ نیروی امدادی در آماده باش کامل هستند و مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وقوع تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها/ قزوینی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به وضعیت جوی استان قزوین اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان هستیم که بارش برف را در پی دارد لذا در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی افزود: تمام نیروهای هلال احمر استان قزوین برای امدادرسانی آماده‌باش هستند به طوری که پنج گروه واکنش سریع و آمبولانس‌های ما آمادگی دارند تا در شرایط بحرانی حضور داشته باشند.

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از امدادگران ما آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز فراخوانشان کنیم درحالی که اکنون بیش از ۲۰۰ نفر از نیروها در پایگاه‌های سطح استان مستقر هستند.

این مسئول بیان کرد: ما ۱۵ پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار در سطح استان داریم که با وجود یک پایگاه هوایی نیز به طور کلی ۲۰ پایگاه هلال احمر در سطح استان قزوین وجود دارد.

آصفی خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر خدمات اسکان را برای ۲۰۰ نفر داشتیم و روزانه به طور میانگین حدود چهار گیرافتادگی در برف را داشتیم که امدادگران اعزام شدند و همچنین شاهد تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان از هم استانی‌ها خواستاریم تا از سفرهای غیرضرور خودداری کنند تا هم امنیت خود و خانواده‌شان به خطر نی‌افتد و هم از مخاطرات جاده‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 3003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان