۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تشکیل گشت‌های بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها/ رسیدگی به شکایات در حداقل زمان ممکن
کد خبر: ۳۳۸۵۳۸ نویسنده: رضا قموشی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۷ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت شهرستان بویین‌زهرا تاکید کرد:

تشکیل گشت‌های بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها/ رسیدگی به شکایات در حداقل زمان ممکن

رئیس سازمان صمت شهرستان بویین‌زهرا گفت: افرادی که به هر نحوی قصد سوءاستفاده و احتکار دارند، جریمه خواهند شد؛ برای پیگیری این مسئله گروه‌های مشترکی برای بازدید دستگاه‌ها از واحدهای صنفی تشکیل شده که به تلفن‌ها، شکایات و گزارش‌ها رسیدگی می‌کنند.

تشکیل گشت‌های بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها/ رسیدگی به شکایات در حداقل زمان ممکن

رضا قموشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره‌ی تاثیر افزایش قیمت بنزین بر سایر کالاها اظهار کرد: در پی گرانی قیمت بنزین، هیچ‌گونه افزایش قیمت در سایر کالاها انجام نمی‌شود. همچنین اداره‌ی صمت به درخواست‌های افزایش قیمت که نیاز به تصویب کمیسیون نظارت دارد پاسخ مثبت نمی‌دهد، زیرا افزایش قیمت بنزین هیچ ارتباطی با افزایش قیمت دیگر کالا و خدمات ندارد.
وی افزود: جلساتی برای تنظیم بازار شهرستان بویین‌زهرا انجام شده که بر اساس آن طرح‌ها و برنامه‌هایی برای پیشگیری از افزایش قیمت کالاها در حال اجرا است.
رئیس سازمان صمت شهرستان بویین‌زهرا اذعان کرد: گشت‌های بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها و رصد انبارهای دام، طیور، کشاورزی و موادغذایی از اولویت‌های پیگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت است.
قموشی عنوان کرد: همچنین طبق تدابیر مسئولین کشوری، شبکه‌ی زنجیره‌ای تولید محصولات از ابتدای فرآیند تولید یا واردات، تا مراحل مصرفی در قالب سامانه‌ی منجسم رصد می‌شود.
وی گفت: افرادی که به هر نحوی قصد سوءاستفاده و احتکار دارند، جریمه خواهند شد؛ برای پیگیری این مسئله گروه‌های مشترکی برای بازدید دستگاه‌ها از واحدهای صنفی تشکیل شده که به تلفن‌ها، شکایات و گزارش‌ها رسیدگی می‌کنند.
این مقام مسئول ابراز کرد: رسیدگی به شکایات و گزارش‌ها در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود، همچنین نتایج رسیدگی به فرد شاکی اعلام می‌شود و ما با این کار حمایت خود از مردم را اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: افزایش قیمت بنزین نگرانی‌هایی را در خصوص افزایش قیمت سایر کالاها پدید آورده که بسیاری از این جوهای روانی واقعیت ندارد، در این میان وظیفه‌ی ما اطلاع‌سازی به مردم برای مقابله با ایجاد جوهای روانی است.
قموشی در پایان بیان کرد: اجرای قانون نظام صنفی و تعزیرات از اولویت‌های سازمان صمت است، از این رو در صورت مشاهده‌ی تخلف و احتکار علاوه بر قانون صنفی و تعزیرات، از ظرفیت‌ و توان دستگاه قضایی و دادستان شهرستان بویین‌زهرا برای برخورد شدید و سریع استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان