۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیانات رهبر معظم انقلاب، تکلیف را بر همه واجب کرد/ دولت قاطعانه با سودجویان مقابله کند
کد خبر: ۳۳۸۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۶ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس:

بیانات رهبر معظم انقلاب، تکلیف را بر همه واجب کرد/ دولت قاطعانه با سودجویان مقابله کند

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس گفت: امروز دیدیم که مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه رسما از مصوبه‌ای که تصمیم سران سه قوه بوده نیز حمایت کردند و لذا تکلیف بر همه ما واجب است.

بیانات رهبر معظم انقلاب، تکلیف را بر همه واجب کرد/ دولت قاطعانه با سودجویان مقابله کند

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و هدفمند کردن حامل‌های انرژی از وظایف دولت بود، اظهار کرد: امروز دیدیم که مقام معظم رهبری در درس خارج از فقه رسما از مصوبه‌ای که تصمیم سران سه قوه بوده نیز حمایت کردند و لذا تکلیف بر همه ما واجب است.

وی افزود: دولت موظف است قسمتی از درآمد حاصل از حامل‌های انرژی را در اولین فرصت به حساب مردم واریز کند و تعزیرات حکومتی و وزارت صمت هم باید فروش اقلام و نرخ کالاها را به طور جدی رصد کند تا مبدا سودجویان نیز قیمت‌ها را افزایش ندهند.

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس ادامه داد: جایی هم که نیاز به قانون و مصوبه باشد مجلس و نمایندگان آمادگی را دارند تا مصوبه‌ای داشته باشند که بتوانند کمک‌حال باشند.

مجلس، دولت و قوه قضائیه آرامش را برای مردم حفظ کنند

بابایی صالح تصریح کرد: در این شرایط همه باید وحدت داشته باشند چراکه افزایش قیمت بنزین تصمیم سه قوه بوده و باید مجلس، دولت و قوه قضائیه آرامش را برای مردم حفظ کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: نیروهای امنیتی و نظامی هم باید وارد شوند تا از اقدامات خرابکارانه اخلالگران که در برخی نقاط کشور اتفاق می‌افتد جلوگیری شود چراکه در این شرایط و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نیز مردم صف خود را از آشوبگران جاد می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت، گفت: منافقین، دشمنان نظام و انقلاب را باید شناسایی و رصد کنند تا با اقدام به موقع مانع از بروز اتفاقات ناگوار شود.

نماینده مردم آوج و بوئین‌زهرا در مجلس تاکید کرد: باتوجه به اینکه کارها باید به صورت کارشناسی و برنامه‌ریزی شده انجام شود؛ برخی اقدامات دولت به صورت عجولانه بوده که اگر تصمیمات کارشناسی نباشد بدون شک این اتفاقات رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان