۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت ابزارهای حمایتی از مردم را به کارگیرد/ از حرف تا عمل مسئولین فاصله است
کد خبر: ۳۳۸۵۳۶ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۶ ساعت: ۱۴:۴۹ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

دولت ابزارهای حمایتی از مردم را به کارگیرد/ از حرف تا عمل مسئولین فاصله است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اکنون که دولت قیمت بنزین را پایین نمی‌آورد باید ابزارهای حمایتی را به کار بیندازد تا اقشار کم درآمد بتوانند از وضعیت معیشت مناسب برخوردار باشند.

دولت ابزارهای حمایتی از مردم را به کارگیرد/ از حرف تا عمل مسئولین فاصله است

بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت گرانی بنزین اظهار کرد: مجلس وظایف خود را نسبت به مسائلی که در قانون اساسی تعریف شده قطعا انجام می‌دهد.

وی افزود: آنچه که احساس خلاء می‌شود مربوط به دستگاه‌های اجرایی است، اکنون با توجه به افزایش قیمت بنزین سازمان‌های نظارتی باید با جدیت تمام در مقابل افزایش قیمت‌ها اقدام کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: اگر چه گرانی بنزین یک بخش تاثیرگذار باشد اما به این معنا نیست که قیمت‌ها چندین برابر افزایش یابد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: دولت باید برای حمایت از مردم با جدیت در مقابل افزایش قیمت‌ها و شرکت‌هایی که مایحتاج مردم را تولید و بی‌جهت کالاها را گران می‌کنند، بایستد و عکس‌العمل نشان دهد.

عدم اقدام دولت باعث جولان قانون‌گریزان شده است

طاهرخانی عنوان کرد: دولت باید به منابع درآمدی اقشار کم‌درآمد مردم تزریق مالی کند و یا اینکه حداقل ترتیبی اتخاذ کند تا مراکزی باشند که اجناس را با قیمت ارزان و واقعی ارائه دهند.

وی ادامه داد: اکنون که دولت قیمت بنزین را پایین نمی‌آورد باید ابزارهای حمایتی را به کار بیندازد تا اقشار کم درآمد بتوانند از معیشت مناسب برخوردار باشند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: معتقدم تناسبی بین حرف و عمل دولت نبوده و آنچه که حرف زدند در مرحله عمل نیز اجرایی نکردند در نتیجه باعث جولانگاه برای افرادی که خودسر هستند و قانون‌گریزی می‌کنند، شده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ابراز کرد: دولت باید با جدیت با این موارد برخورد کند تا امنیت و آرامش خاطر برای کشور ایجاد و از اقشار ضعیف حمایت شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان