۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۸۵۱۴ نویسنده: مرتضی امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۵ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان:

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان از برگزاری نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین خبر داد.

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

مرتضی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین اظهار کرد: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم تا چهارم آذرماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد با اهداف مختلفی همچون شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی، تولید حجم قابل توجهی از محصول باکیفیت و فاخر در طراز اندیشه بسیج، ارائه توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصه فضای سایبر، ارتقاء و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه بسیج و نیروها در عملیاتی که به آنها ابلاغ می‌شود، برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین تصریح کرد: این رزمایش و مانور اقتدار بسیج در فضای مجازی به صورت همزمان در سراسر کشور و در یک زمان معین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رزمایش باید طی 48 ساعت به تولید محتوای مجازی بپردازند و موضوع پردازش هر تیم نیز در حین اجرای رزمایش به آنها اعلام می‌شود.

امیری با اشاره به بخش‌های این رزمایش عنوان کرد: در این رویداد تخصصی فعالین بسیج فضای مجازی در بخش‌های پویا نمایی، بازی‌های پلتفرم اندروید، نرم افزارهای ویژه پلتفرم‌های اندروید، کلیپ، اینفوگرافی و موشن گرافی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین بیان کرد: شرکت کنندگان در قالب تیم‌های دو تا سه نفره و رشته گرافیک یک نفره، با یکدیگر رقابت می‌کنند که برای این منظور باید تجهیزات الکترونیکی اعم از تلفن همراه، رایانه شخصی، هارد و وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد تا پایان روز 26 آبان ماه سال‌جاری فرصت دارند با مراجعه به مسئولان فضای مجازی شهرستان‌ها و یا از طریق کانال @Qazvin_Event در پیام رسان بله اقدام به ثبت‌نام نمایند.

امیری اضافه کرد: فعالان فضای مجازی بسیج استان که علاقمند به شرکت در این رزمایش هستند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۷۷۷۶۰۰ تماس بگیرند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین خاطرنشان کرد: در این رویداد داورانی متعهد و مجرب حضور دارند که آیین نامه‌های خاصی متناسب با عناوین مشخص شده با رویداد تدوین کرده‌ و به صورت تمام وقت برای راهنمایی و هدایت تیم در خدمت آنها خواهند بود.

وی در ادامه توضیح داد: باتوجه به اینکه بررسی آثار به لحاظ کمی و کیفی و خلاقیت نیازمند زمان است؛ لذا نتیجه و زمان اعلام نتایج این رویداد از سوی تیم داوران و پس از بررسی همه جانبه تولیدات بر اساس استانداردهای رزمایش، متعاقبا از طریق کانال پیام رسان بله اعلام  و جوایز نفیس همراه با جواز حضور در مسابقات کشوری به تیم‌های برتر اهدا می‌شود.

امیری در پایان گفت: رزمایش اقتدار فعالان بسیج نیز در یک مکان مشترک و همزمان با رزمایش تخصصی تولیدات دیجیتال با حضور سرشبکه‌های فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان