۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تاکید مصلحی و نوری‌مالکی بر اخراج گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق
کد خبر: ۳۳۸۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تاکید مصلحی و نوری‌مالکی بر اخراج گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق

نخست وزیر عراق دیشب در دیدار وزیر اطلاعات کشورمان در بغداد از اخراج همه اعضای گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق در آینده نزدیک خبر داد.

  تاکید مصلحی و نوری‌مالکی بر اخراج گروهک تروریستی منافقین از خاک عراق
به گزارش صبح قزوین به نقل از واحد مرکزی خبر ، نوری مالکی،در دیدار حجت السلام والمسلمین مصلحی با تاکید بر این مطلب گفت: دولت به دنبال راهکاری برای اخراج کامل اعضای این گروهک تروریستی در زمانی نزدیک است، زیرا این گروهک اکنون به نگرانی داخلی و منطقه ای تبدیل شده است.
  وی با اشاره به مسائل موجود در منطقه گفت: موضع ایران و عراق در قبال سوریه، موضعی کاملا یکسان است و معتقدیم که بحران سوریه تنها راه حل سیاسی دارد و سرنوشت این کشور باید بدست مردم سوریه تعیین شود.
  نوری مالکی در این دیدار از وزیر اطلاعات کشورمان خواست برای کمک به ایجاد امنیت پایدار و ارتقای آن در عراق، همکاری های دوجانبه گسترش یابد.
  حجت السلام والمسلمین مصلحی هم در این دیدار با اعلام آمادگی درخصوص کمک به ثبات و امنیت در عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران تجارب خود را به صورت تخصصی به دولت عراق منتقل خواهد کرد.
  وزیر اطلاعات کشورمان افزود: قدرت گرفتن دولت مسلمان و شیعی عراق در کنار سایر کشورهای شیعی منطقه باعث نفوذ و گسترش قدرت تشیع در منطقه و جهان شده است.
    انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان