۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد
کد خبر: ۳۳۸۴۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲۱ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته کتاب؛

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مدیرکل کتابخانه‌های استان با حضور در منزل شهید حجت اسدی از مقام این شهید بزرگوارِ مدافع حرم تجلیل کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مدیرکل کتابخانه‌های استان با حضور در منزل شهید حجت اسدی از مقام این شهید بزرگوارِ مدافع حرم تجلیل کرد.

در این دیدار که با هدف ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدا در آستانه هفته کتاب انجام شد، تعدادی از کارشناسان اداره کل نیز حضور داشتند.

محمدبیگی در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهامت و از خود گذشتگی شهدا هستیم اظهار کرد: همواره باید قدردان شهیدان و خانواده صبور آنها باشیم.

وی همچنین ضمن بزرگداشت یاد و نام شهید حجت اسدی بیان کرد: کتابخانه‌ها به عنوان بازوان فرهنگی جامعه می‌توانند با برگزاری برنامه‌ها و نشست‌ها و کارگاه‌هایی در راستای شناساندن سیره‌ی شهدا گامی هرچند کوچک در راستای بزرگداشت مقام والای شهدا بردارند.

مادر شهید اسدی نیز در این دیدار عنوان کرد: شهدا باب استجابت دعا هستند، کافی است از ایشان بخواهید تا مسیر صحیح را نشان دهند، زیرا نه تنها صدای شما را می شوند بلکه پاسخگو نیز هستند.

این مادر بزرگوار با تاکید بر اینکه هرکس خود بهشت و جهنم خود را رقم می‌زد؛ گفت: شهید اسدی از همان سنین نوجوانی با ارادتی که به خاندان عصمت و طهارت داشت، شهادت در راه اهل بیت و حفظ حریم ایشان را افتخاری می دانست که در نهایت نیز نصیب وی شد.

در این دیدار همچنین پدر شهید اسدی تصریح کرد: از دست دادن فرزند برای هر خانواده‌ای سخت و سنگین است و اینکه برخی حرمت این اقدام شهدا و ارزش ایثار و فداکاری آنها را با نادیده می گیرند، برای خانواده‌های شهدا بسیار تلخ و دردناک است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان