سید جلال فیاضی در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال قزوین از مجموعه جشنواره هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که با محوریت آثار منتشر شده در فضای مجازی برگزار میشود.
وی افزود: شرکت کنندگان میتوانند آثار خود در قالب نماهنگ، انیمیشن، عکس نوشته، متن، موشن گرافیک، پادکست و هر اثری که در فضای مجازی در مورد امام رضا (ع)، آموزههای امام رضا(ع)، تاکید بر اخلاق و ارزش های اجتماعی فرهنگی جامعه که در شبکه های اجتماعی با هشتگ «امام_رضا_امام_رئوف» منتشر کردند را در این جشنواره شرکت دهند.
مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ابراز کرد: رویکرد این جشنواره جلوههای فرهنگ رضوی است که آثار منتخب با چند معیار محتوا، کیفیت فنی مورد داروی قرار میگیرند، از طرفی میزان بازدید آثار در شبکه های اجتماعی دارای اهمیت است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) در پیش است، فرصت خوبی مهیا شده هموطنانی که در این ایام به مشهد مقدس سفر میکنند، میتواند عکسهای و دلنوشته های خود را در فضای مجازی منتشر و در جشنواره شرکت کنند، همچنین اگر احادیثی از امام رضا (ع) آموختند می توان آن را در قالبهای مختلف طراحی و منتشر کنند.
فیاضی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین و مرکز رسانه های دیجیتال به منظور حمایت و معرفی شبکههای اجتماعی ایرانی در برگزاری این جشنواره از برخی شبکههای اجتماعی مانند آخرین خبر و چارخونه استفاده کردند که علاقمندان می توانند آثار خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارند.
وی عنوان کرد: فضای مجازی فرصتی است که همه مردم و آحاد جامعه دیدگاههای مختلف خود را در زمینه های مختلف مطرح میکنند، از طرفی مردم ما عاشق امام رضا(ع) هستند و سالانه 30 میلیون نفر به مشهد مقدس سفر می کنند بنابراین می توان از فضای مجازی برای نشر این عاشقانهها استفاده کرد.
مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: اگر اطلاع رسانی خوبی صورت بگیرد با توجه به علاقمندی مردم به امام رضا (ع) امیدواریم شاهد شرکت گسترده مردم در این جشنواره باشیم.
انتهای پیام/2002
دیدگاه ها