۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز قزوین در حد هکتاری اتفاق می‌افتد
کد خبر: ۳۳۸۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۴ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز قزوین در حد هکتاری اتفاق می‌افتد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در یکی از شهرستان‌های استان ساخت و ساز غیرمجاز در حد هکتار است که ما نتوانستیم سیاست‌گذاری درستی داشته باشیم لذا باید در همه ساخت و سازها بازنگری‌هایی صورت گیرد.

برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز قزوین در حد هکتاری اتفاق می‌افتد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ علی فرخزاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان که ظهر امروز(سه‌شنبه) در سالن اجتماعت این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی یکی از حوزه‌های مهم در حوزه عمرانی است که سازمان‌های شهرداری‌ها، تعاونی‌های مسکن و بخش‌های خصوصی به این سازمان مراجعه می‌کنند و میزان رضایت‌مندی مردم از دولت به این سازمان برمی‌گردد.

وی افزود: با توجه به تغییر وضعیت اعتبارات نسبت به گذشته و افزایش حجم مراجعات، مدیریت‌ها سخت شده لذا با توجه به افزایش محدودیت‌ها اما معتقدم بخشی از مشکلات بدون توجه به اعتبارات و با تدبیر مدیریتی حل خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: شایسته‌سالاری در میزان رضایت‌مندی مردم موثر است، در حوزه راه و شهرسازی کارهای زیادی شده و بخشی از آن باقی مانده که امیدوارم با همت مدیرکل جدید به سرانجام برسد.

فرخزاد ابراز کرد: از مدیرکل جدید درخواست داریم یک زمان یک روزه در هفته برای پاسخگویی به مردم داشته باشیم چراکه با این کار می‌توان حداقل رضایت‌مندی را ایجاد کرد.

سیاستگذاری غلط باب تخلف را باز می‌کند

این مسئول بیان کرد: ما در بخشی از شهرها ساخت و ساز غیرمجاز داریم که نیازمند اقدامات و سیاست‌گذاری‌های صحیح است چراکه اگر سیاست‌گذاری در گروه‌های زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و کارگروه قلع و قم به درستی انجام شود خواسته‌ها و نیازمندی‌های مردم حل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: در یکی از شهرستان‌های استان ساخت و ساز غیرمجاز در حد هکتار است که ما نتوانستیم سیاست‌گذاری درستی داشته باشیم لذا باید در همه ساخت و سازها بازنگری‌هایی صورت گیرد.

فرخزاد با بیان اینکه بخشی از مشکلات با تکیه به سیاست‌گذاری‌های مسئولین قابل حل است و نباید باب تخلف را باز کنیم، اظهار کرد: در استان قزوین قیمت ملک و زمین بسیار بالاست و از آنجایی که تقاضاهای زیادی وجود دارد باید ضمن اینکه به سرمایه‌گذار بخش خصوصی اهمیت دهیم نیز اهلیت آن‌ها مشخص شود.

وی ادامه داد: در حوزه روستایی نیازهایی مختلفی وجود دارد که نیاز به برگزاری جلسات مختلف دارد اما در حوزه راه با کمبود اعتبارات زیادی همراه هستیم.

این مسئول افزود: ۴۵ تعاونی مسکن در استان داریم که تملکات بسیار زیادی انجام داده‌اند که باید با آن‌ها توافق کنیم و نیاز است که مشکلات با جلسه و مذاکره برطرف شود؛ امیدوارم سطح اختیارات به استان سپرده شود و در صورت نیاز ما آمادگی حمایت برای اخذ مجوز‌ها را داریم.

وی در پایان گفت: باید به دور از حاشیه‌ها کار درست را در جهت رضایت‌مندی مردم انجام دهیم چراکه میزان رضایت خدواند در رضایت مندی مردم است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان