۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بسیاری از مشکلات ما برآمده از سیاست‌های خصمانه امریکاست/ نمایش حقارت و شکست‌پذیری استکبار با حضور حداکثری در ۱۳آبان
کد خبر: ۳۳۸۲۵۵ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱۱ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا درمصاحبه با صبح قزوین:

بسیاری از مشکلات ما برآمده از سیاست‌های خصمانه امریکاست/ نمایش حقارت و شکست‌پذیری استکبار با حضور حداکثری در ۱۳آبان

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: امریکا دارای قدرتی پوشالی و ظاهری است اما درواقع از ضعف‌های بسیاری برخوردار است و مقاومت و ایستادگی در برابر آن شکست پذیری این کشور را برای همگان به نمایش می‌گذارد.

بسیاری از مشکلات ما برآمده از سیاست‌های خصمانه امریکاست/ نمایش حقارت و شکست‌پذیری استکبار با حضور حداکثری در ۱۳آبان

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره جنایات امریکا اظهار کرد: امریکا یکی از اصلی‌ترین دشمنان ما در دنیا به شمار می‌آید و باید با تمام قوا مقابل دشمن ایستادگی کنیم، به میزانی که ما قوی‌تر باشیم عقب نشینی آن‌ها بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: امریکا دارای ظاهری زیبا و قدرتمند است اما در باطن و درحقیقت اینطور نیست، اکنون کشور ما در منطقه و حتی دنیا حرف‌هایی برای گفتن دارد و دشمنان ما نیز به این موضوع واقف هستند.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: امروز قدرت امریکا پوشالی بوده و همچنین دارای بدهی‌های زیاد و اختلالات جبران ناپذیری است، اما با زور و تهدید برای خود ظاهری مناسب ساخته و سعی دارد خود را اینگونه معرفی کند.

وی اذعان کرد: ایستادگی در مقابل امریکا کشورها را بیدار کرده و به آن‌ها آگاهی می‌دهد، اکنون برخی کشورها از امریکا رعب دارند اما این مقاومت و ایستادگی به آن‌ها کمک می‌کند.

این مسئول با اشاره به ضرورت و تاثیر شعار "مرگ بر امریکا" گفت: باید مرگ بر امریکا سرلوحه برنامه ما قرار گیرد چراکه بسیاری از مشکلات ما برآمده از امریکا و صهیونیست است، از این رو حتی سردادن این شعار نیز تاثیرگذار است.

امریکا باید تاوان جنایاتش را بپردازد

وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با عملکرد، کارکرد و تکیه بر جوانان و توان داخلی مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، درواقع محدودیت‌ها پیشرفت را به همراه دارد و با استفاده از رسانه‌ها امکان جهانی کردن ضعف و افول امریکا و بیان آن در گروه‌ها و کشورهای مختلف نیز وجود دارد.

بابایی صالح اضافه کرد: علی‌رغم ترس برخی از قدرت پوشالی امریکا انسان‌های باوجدانی وجود دارند که با آگاهی یافتن، حقیقت را می‌پذیرند و این موضوع با اراده و همت مردم و آزادی‌خواهان از هر قشر، قوم و مذهبی تحقق می‌یابد.

وی با بیان پیام‌های 13آبان امسال برای جهانیان اظهار کرد: باتوجه به اینکه هرسال مقابله و هجمه‌ها بر کشور و مسئولان افزایش می‌یابند ما نیز باید با قدرت و توان بیشتری مقابل آنان ایستادگی کرده و باحضور حداکثری این شکست پذیری امریکا را به جهان منتقل کنیم.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ادامه داد: امریکا شکست پذیر بوده، شکست خورده و این اتفاق ادامه خواهد داشت و باید تاوان جنایاتش را بپردازد.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان در روز راهپیمایی 13آبان قدرت و توان کشور و حقارت و شکست پذیری امریکا را به نمایش گذاشته و نمادی از وحدت، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/6006        

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان