۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۳۸۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۹ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: ۳۰۰ دانش‌آموز خواهر نیز در ۱۶ آبان ماه برای بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان به جنوب اعزام و ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود.

۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می‌شود

محسن انصاری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از 7 تا 13 آبان‌ماه جاری است و ۷۰ عنوان برنامه در طول این هفته توسط واحدهای بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان قزوین برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: شعار امسال بسیج دانش‌آموزی، دانش‌‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی می باشد که برنامه های اجرایی در این هفته متناسب با این شعار برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: کوهپیمایی، همایش های علمی، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های دانش‌آموز شهید، سخنرانی دانش‌آموزان قبل از خطبه‌های نماز جمعه و دیدار با ائمه جمعه و جماعت از ویژه برنامه های این هفته می باشد.

این مسئول ادامه داد: حضور منسجم دانش آموزان بسیجی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، به صدا در آودن زنگ ایثار و شهادت، اجرای مانور پدافند غیرعامل و برگزار یادواره شهدا نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه شعار محوری امسال استکبارستیزی مقاومت اسلامی سرآغاز فروپاشی امریکاست، عنوان کرد: همچنین برنامه‌های دیگری همچون برگزاری مسابقات انشانویسی، نشریه‌دیواری، نشست‌های مختلف و نمایشگاه فعالان بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ دانش‌آموز خواهر نیز در ۱۶ آبان ماه برای بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان به اردوی راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

انصاری نژاد یادآور شد: برنامه درس عملی آمادگی دفاعی برای 1900نفراز دانش آموزان پایه نهم دختر وپسر نیز برگزار خواهد شد و همچنین دانش آموزان جهت دیدار با رهبر انقلاب در هفته آینده به تهران اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان