۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرداخت تسهیلات مسکن به ۴۹۱مددجوی قزوینی
کد خبر: ۳۳۸۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۸ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

طی شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات مسکن به ۴۹۱مددجوی قزوینی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری ۴۹۱مددجو با پرداخت بیش از دو میلیارد و ۳۶۵میلیون تومان از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند.

پرداخت تسهیلات مسکن به ۴۹۱مددجوی قزوینی

ابوالفضل خاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مسکن را یکی از نیازهای جدی محرومان دانست و اظهار کرد: براساس بررسی‌های انجام شده مسکن یکی از سه نیاز اصلی محرومان است لذا حل مشکل مسکن به طور جدی در دستور کار این نهاد است.

وی ادامه داد: کمیته امداد برای رفع مشکل مسکن نیازمندان اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند مشکل فقدان و یا تعمیرات مورد نیاز منازل مسکونی مددجویان را برطرف کند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: فعالیت مسکن و عمران مددجویان در قالب احداث و خرید، کمک به بهسازی و مقاوم سازی، کمک به تعمیر و بازسازی مسکن و تکمیل واحدهای نیمه تمام اجرا می‌شود.

وی افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری 491مددجو با پرداخت بیش از دو میلیارد و 365میلیون تومان از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس اقدامات انجام شده در سال 97در نظر دارد تا زمینه خانه دار شدن خانوارهای سه نفره و بالاتر را تا پایان نیمه نخست سال 99فراهم کند برای این منظور اقدامات مختلفی را تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: با اقدام سریع و تدبیر شایسته مدیریت کمیته امداد استان قزوین تعداد 425واحد مسکن مهر پیش از افزایش قیمت مسکن خریداری شده است و درحال واگذاری این واحدها براساس ضوابط و بخشنامه‌های ابلاغی، به افراد واجد شرایط هستیم.

خاکباز اذعان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در نظر دارد تا از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکل مسکن نیازمندان استفاده کند تا با رفع این مشکل بستر ارتقاء بیش از پیش زندگی مددجویان فراهم شود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان