۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی به کودکان مناطق سیل‌زده
کد خبر: ۳۳۸۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۷ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول گروه خیریه "امین" در قزوین خبر داد

اجرای طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی به کودکان مناطق سیل‌زده

مسئول گروه خیریه "امین" در قزوین گفت: طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی شهروندان قزوینی به کودکان مناطق سیل‌زده لرستان با مشارکت خیریه امین، هیئت اباصالح المهدی قزوین و حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) قزوین از تاریخ ۴ تا ۸ آبان ماه امسال در قزوین اجرا می‌شود.

اجرای طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی به کودکان مناطق سیل‌زده

مجتبی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با همت بسیج سازندگی ناحیه امام حسن(ع) قزوین سه واحد مسکونی برای مردم سیل‌زده لرستان در حال احداث است که پایان این هفته برای بازدید از مراحل پیشرفت کار عازم این منطقه خواهیم شد.

وی افزود: تصمیم داریم در کنار این موضوع، کلاس فرهنگی نیز در این منطقه تشکیل داده و کار فرهنگی انجام دهیم، همچنین با همفکری اعضای بسیج و به منظور شاد شدن دل کودکان مناطق سیل‌زده اقدام به اجرای طرح جمع‌آوری‌ اسباب‌بازی‌های اهدایی با شعار "رویای او، اسباب‌بازی‌های بلا استفاده توست" کردیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) قزوین تصریح کرد: طرح جمع‌آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی شهروندان قزوینی به کودکان مناطق سیل‌زده لرستان با مشارکت خیریه امین، هیئت اباصالح المهدی قزوین و حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) قزوین از تاریخ 4 تا 8 آبان ماه امسال در قزوین اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: بدون شک با اهدای اسباب بازی‌های مازاد و قابل استفاده خود به کودکان محروم مناطق سیل‌زده می‌توان شادی را برای آنها به ارمغان آورد که خوشبختانه با وجود اینکه زمان زیادی از اجرای این طرح نگذشته اما شاهد استقبال و بازخورد خوب همشهریان قزوینی بودیم.

عبادی ابراز کرد: مساجد و افراد خیّر نیز در صورت تمایل می‌توانند به صورت داوطلبانه اقدام به جمع آوری اسباب‌بازی‌های اهدایی مردم نیکوکار کرده و به ما جهت دریافت اقلام اهدایی اطلاع دهند.

مسئول گروه خیریه "امین" در قزوین تصریح کرد: مردم خیّر و نوع‌دوست قزوینی برای تحویل این اسباب بازی‌ها می‌توانند به آدرس فلکه تهران قدیم به سمت چهار راه ولیعصر(عج)، دومین کوچه بعد از ترمینال، کوچه شهید صفری‌پور، انتهای کوچه، ساختمان ولیعصر (عج) مراجعه کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) قزوین در پایان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33567600 و 09194813215 تماس بگیرند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان