۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جذب ۷۴ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین
کد خبر: ۳۳۸۱۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۲ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد

جذب ۷۴ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۷۴ سرمایه گذار جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شدند.

جذب ۷۴ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین
 

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: در مجموع ۱۹۴ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی مختلف صنعتی استان به این سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده این تعداد سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین را ۱۱ هزار میلیارد اعلام کرد و افزود: با ساخت و بهره برداری از واحدهای تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای دوهزار و ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اذعان کرد: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، کاسپین یک و ۲ و لیا به ترتیب بیشترین جذب سرمایه گذاری در سال جاری به خود اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: در سال رونق تولید همه تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار و همچنین حمایت از سرمایه گذاران فعلی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به کار گرفته ایم.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون یک هزار و ۵۰۵ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد ۹۱۸ واحد با سرمایه گذاری ۲۷ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال پایدار ۲۷هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان