۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آیا استاندار قزوین به واسطه عدم بکارگیری نیروهای زرآبادی آماج حملات خانم نماینده قرار گرفت؟!
کد خبر: ۳۳۸۰۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

انتقادات قابل تامل خانم نماینده از استاندار قزوین!

آیا استاندار قزوین به واسطه عدم بکارگیری نیروهای زرآبادی آماج حملات خانم نماینده قرار گرفت؟!

زرآبادی گفت: مدیران توانمند غیربومی برای استان ما چه کردند؟! موضوع بیمارستان حل شده؟ آب شهرستان آبیک حل شده؟ آیا معیشت مردم حل شده؟ بحث نظارتی حل شده؟ کدام موضوع استان ما حل شده است؟

آیا استاندار قزوین به واسطه عدم بکارگیری نیروهای زرآبادی آماج حملات خانم نماینده قرار گرفت؟!

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی روز گذشته در شورای اداری استان خطاب به استاندار قزوین از انتصابات غیربومی وی انتقاد کرد.

چندی پیش بود که استاندار قزوین با صدور حکمی، رقیه نانگیر که از همشهریان آقای رئیس جمهور است را به سمت سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین منصوب کرد. نانگیر پیش از این به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان مشغول به فعالیت بوده است.

زرآبادی در ادامه انتقاداتش عنوان کرد: مدیران توانمند غیربومی برای استان ما چه کردند؟! موضوع بیمارستان حل شده؟ آب شهرستان آبیک حل شده؟ آیا معیشت مردم حل شده؟ بحث نظارتی حل شده؟ کدام موضوع استان ما حل شده است؟

زرآبادی در ادامه صحبت‌هایش همچنین استاندار قزوین را تهدید کرد که انتقاداتش را بزودی از تریبون مجلس مطرح خواهد کرد.

نکته قابل تامل در سخنان امروز خانم نماینده خطاب به اداره اطلاعات و دستگاه‌های نظارتی همان مسئله ای بود که بارها از زبان نماینده ولی فقیه در استان بیان شده و گوش شنوایی برای اجرای آن نبوده است. بله؛ عدم فیلترهای لازم برای انتخاب مدیرانی که حتی با وجود سوءاستفاده‌های اقتصادی و مالی خیلی راحت در جایگاه‌های بزرگتری به کار گرفته می‌شوند!!

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان