۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع روزانه ۲۰۴هزار وعده غذا و اسکان۴۵هزار زائر توسط مواکب قزوینی
کد خبر: ۳۳۸۰۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۳۰ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد مردمی اربعین استان اعلام کرد

توزیع روزانه ۲۰۴هزار وعده غذا و اسکان۴۵هزار زائر توسط مواکب قزوینی

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین از توزیع روزانه ۲۰۵هزار وعده غذا و اسکان ۴۵هزار زوار حسینی توسط مواکب قزوینی خبر داد.

توزیع روزانه ۲۰۴هزار وعده غذا و اسکان۴۵هزار زائر توسط مواکب قزوینی

سعید خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: در جریان اربعین حدود ۸۵موکب در استان قزوین مشخصات خود را ثبت و مجوز فعالیت دریافت کردند.

وی افزود: موکب‌های استان قزوین در ۳۶نقطه در پنج قرارگاه ما مستقر بودند؛ به طوریکه در قرارگاه نجف که در این مدت به زوار خدمات رسانی می‌کردند نزدیک به ۱۴هزار وعده غذایی توزیع شد و شرایط اسکان روزانه پنج هزار نفر از زائران حسینی در این موکب فراهم بود.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین عنوان کرد: در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا حدود ۳۹هزار وعده غذا توسط موکب‌هایی که در مسیر پیاده‌روی مستقر بودند به زائران اربعین حسینی توزیع شد.

وی ادامه داد: موکب داران قزوینی همچنین نزدیک به شش هزار محل اسکان در طریق نجف به کربلا ایجاد کرده بودند.

خورشیدی تصریح کرد: در قرارگاه کربلا روزانه در سه وعده غذایی حدود ۱۳۲هزار غذا توزیع شد و نزدیک به ۳۰هزار محل اسکان در مواکب استان قزوین آماده استفاده زوار سیدالشهدا بود.

وی بیان کرد: در شهر مسیب نیز نزدیک به ۱۸هزار و ۹۰۰وعده غذایی بین زائران اربعین حسینی توزیع و حدود ۴هزار محل اسکان هم ایجاد شده بود.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین در پایان گفت: در کنار خدمات اسکان و تغذیه، مواکب بهداشتی و درمانی استان قزوین نیز فعالیت داشتند و در این راستا سه درمانگاه‌ در شهرهای نجف، کربلا و مسیب برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی پیش‌بینی شده بود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان