۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۳هزار تن گوجه‌فرنگی از کشاورزان قزوین خریداری شد
کد خبر: ۳۳۷۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۵ ساعت: ۱۰:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان:

بیش از ۳هزار تن گوجه‌فرنگی از کشاورزان قزوین خریداری شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه‌فرنگی از کشاورزان تاکنون ۳ هزار و ۳۳۵تن محصول از کشاورزان استان خریداری شده است.

بیش از ۳هزار تن گوجه‌فرنگی از کشاورزان قزوین خریداری شد

شهرام رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه از کشاورزان تاکنون 5هزار و 400تن توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه معرفی‌نامه برای تحویل گوجه فرنگی صادر شده که از این میزان 3هزار و 335تن به صورت حمایتی به کارخانجات تحویل داده شده است.

وی افزود: این میزان گوجه توسط مباشر خرید تعاونی روستایی استان و ارائه به کمیسیون خرید محصول مستقر در مرکز خرید طرف قرارداد خریداری شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: طرح خرید حمایتی گوجه‌فرنگی از کشاورزان استان بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان توسط جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در حال انجام است.

رحمانی تصریح کرد: گوجه‌کاران استان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم شامل تصویر کارت شناسایی و ملی و تاییدیه شماره حساب بانک کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه مراجعه و معرفی‌نامه جهت ارائه بار دریافت کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان