۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پوشش پیاده‌روی اربعین در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۳۷۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۴ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

پوشش پیاده‌روی اربعین در شبکه قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین از برنامه‌های متنوع رسانه استانی برای پوشش پیاده‌روی اربعین خبر داد.

پوشش پیاده‌روی اربعین در شبکه قزوین

حسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌ و هنر صبح قزوین با بیان اینکه امسال صداوسيماي مركز قزوین با تمام توان در ثبت رويداد بزرگ پیاده‌روی اربعين تلاش خواهد كرد؛ افزود: برنامه ريزي‌هاي مختلفي در حوزه‌هاي صدا، سيما و خبر انجام شده است تا حماسه اربعين حسيني براي مخاطبان فهیم اين شبكه تبيين شود.

وی اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین با پخش تصاویر زنده راهپیمایی اربعین در مسیر نجف تا کربلا همزمان با برنامه‌های روزانه، شبانه و تامینی، همپاي زائران حسینی شور و شيدايي عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) را به تصوير مي‌كشد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: سیمای مرکز قزوین با پخش زنده راهپیمایی مردم قزوین از امامزاده اسماعیل(ع) تا تپه نورالشهدا در صبح روز اربعین و همچنین تجمع عزاداران شهر الوند از ساعت 16 تا 17، پیاده‌روی نمادین مردم در روز اربعین را پوشش خواهد داد و با پخش آیتم‌های مناسبتی، ارتباط زنده با کربلا در خلال برنامه‌های «صبح بخیر قزوین» و «رنگ زندگی» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد.

اکبری گفت: صدای مرکز قزوین با ويژه برنامه زنده صبحگاهی در روز اربعين حسيني به مدت90دقیقه و ویژه برنامه عصرگاهی «چراغ هدایت» در شب اربعین به مدت 75دقیقه همراه شنوندگان و عزاداران حسینی خواهد بود.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط مستمر با رادیو اربعین و همچنین ارتباط با گزارشگر اعزامي راديو قزوین به كربلا در برنامه‌های مختلف تا روز اربعین و بررسی وضعیت زائران استان قزوین در مسيرهاي پياده‌روي به سمت عتبات مقدسه از بخش‌های مختلف این برنامه‌ها است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: معاونت خبر این مرکز هم ضمن پوشش مراسم‌های روز اربعین در سطح استان، گزارش‌های ارسالی از همکاران مستقر در کربلای معلی در بخش‌های مختلف خبری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت‌های ستاد اربعین استان را در مقاطع مختلف منعکس می‌کند.

وی بیان کرد: معاونت فضای مجازی هم با ترند هشتک‌های شاخص #الحسین_یجمعنا، #حب_الحسین_یجمعنا، #یک_جهان_در_اربعین، #اربعین_حسینی، #کاروان_ثارالله، بروزرسانی محتوای متناسب وب سایت و شبکه‌ها اجتماعی و پیام رسان‌ها، تولید و انتشار نماهنگ‌های جذاب و خاطره‌انگیز با استفاده از تصاویر و عکس‌های پیاده روی حسینی به همراه مداحی‌ها و نوحه خوانی دلنشین فارس و عربی، تولید و انتشار پوستر و تیزر ویژه همایش اربعین حسینی و تولید و انتشار اینفورگرافیک‌های متنوع با موضوعات راهنمای سفر اربعین به این مهم می‌پردازد.

اکبری در پایان بیان کرد: یک گروه برنامه‌ساز نیز با تمام تجهیزات و امکانات فنی به منظور پوشش رسانه‌ای پیاده روی زائران حسینی در عراق مستقر هستند، این گروه برنامه‌ساز در خاک عراق مستقر خواهند بود که دراین مدت بین موکب‌های مسیر نجف به کربلا گزارش‌های زنده برای مخاطبان پخش می‌کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان