۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دشمن با کشاندن ناامنی به کشور دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب است/ حضور فعالانه‌ سپاه در مرزها حق ایجاد ناامنی را از تروریست‌ها سلب می‌کند
کد خبر: ۳۳۷۹۵۳ نویسنده: سردار هاشم آذربایجانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۲ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده تیپ رزمی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

دشمن با کشاندن ناامنی به کشور دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب است/ حضور فعالانه‌ سپاه در مرزها حق ایجاد ناامنی را از تروریست‌ها سلب می‌کند

فرمانده تیپ رزمی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: گاهی دستاوردهای انقلاب در سوریه و عراق به خطر می‌افتد که حضور سپاه در سوریه و انجام عملیات‌ها تنها راه مقابله با دشمن است، اما هم‌اکنون دشمنان در تلاشند با کشاندن ناامنی به داخل کشور دستاوردهای انقلاب را خدشه دار کنند.

دشمن با کشاندن ناامنی به کشور دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب است/ حضور فعالانه‌ سپاه در مرزها حق ایجاد ناامنی را از تروریست‌ها سلب می‌کند

سردارهاشم آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره‌ی نقش نیروهای سپاه صاحب الامر(عج) در شمال غرب و غرب کشور اظهار کرد: وظیفه‌ی سپاه حفظ، پاسداری و دفاع از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن است و هرجا این ارزش‌ها و دستاوردها به خطر بیفتند سپاه وارد عملیات می‌شود.

وی افزود: انجام عملیات سپاه در زمان‌ و شرایط مختلف متفاوت است گاهی دشمن در راستای دست‌درازی به کشور مانند عملیات هشت سال دفاع مقدس وارد جنگ می‌شود که سپاه، بسیج و سایر نیروها پای ارزش‌ها ایستادگی کرده و به مقابله با دشمن وارد عملیات می‌شوند.

فرمانده تیپ رزمی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: دشمن گاهی از راه تهاجم فرهنگی وارد می‌شود تا به ارزش‌های انقلاب خدشه وارد کند سپاه نیز برای مقابله با آن از راه عملیات فرهنگی وارد می‌شود.

وی بیان کرد: گاهی دستاوردهای انقلاب در سوریه وعراق به خطر می‌افتد که حضور سپاه در سوریه و انجام عملیات‌ها تنها راه مقابله با دشمن است، اما هم‌اکنون دشمنان در تلاشند با کشاندن ناامنی به داخل کشور دستاوردهای انقلاب را خدشه دار کنند.

آذربایجانی گفت: دشمنان برای ایجاد ناامنی در داخل کشور جلساتی ترتیب داده‌اند که سپاه پاسداران با حضور در شهرهای مرزی غرب و شمال‌غربی بر اساس ماموریت، وارد عمل شده و مخالفان را در اهداف خام خود ناکام گذاشته‌ است.

حضور در مناطق غرب و شمال غرب کشور برای تامین امنیت

این مسئول ابراز کرد: حضور در مناطق بحران مانند سیل در گلستان، لرستان، خوزستان نمونه کوچکی از حضور سپاه برای حراست از کشور و دستاوردهای انقلاب است که متناسب با ماموریت وظایف خود را انجام می‌دهد؛ همچنین در حوزه‌های مختلف مانند جنگ نرم، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، تامین امنیت مرزها و منطقه برای جلوگیری از ورود جنگ به داخل کشور در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: سپاه صاحب الامر(عج) برای خدمت به هموطنان در شمال‌غرب و غرب کشور حضور دارد تا طبق ابلاغ گردان رزمی تیپ برای تامین امنیت مرزها در مناطق واگذارشده به مردم خدمت‌رسانی کند و در حد توان و اختیارات برای رفاه و امنیت مردمان غیور مرزنشین تلاش کند.

آذربایجانی بیان کرد: سپاه با استقرار در مناطق غرب و شمال‌غرب طبق ماموریت واگذارشده از احتمال وقوع محرکاتی مانند پژاک، کومله، دموکرات و مبارزه با قاچاق جلوگیری می‌کند؛ همچنین نیروهایی نظیر بسیج و نیروهای تیپ در کنار سپاه آماده‌ی خدمت‌رسانی به مردم مناطق هستند.

وی تصریح کرد: سپاه با حضور در این مناطق با دشمنانی که قصد جسارت به حریم دارند قاطعانه برخورد کرده و با مرزنشینان کشور همچون برادر دینی رفتار می‌کند؛ زیرا مردم این مناطق همانند سایر مردم حق خدمت‌رسانی، زندگی و امنیت دارند که ما تمام تلاش و توان خود را برای کسب رضایت مردم به کار خواهیم بست و این امر مردم مرزنشین را بیش از پیش به اشتیاق حضور سپاهیان ترغیب می‌کند.

فرمانده تیپ رزمی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: مردم مرزنشین باید بدانند که همانند سایر هموطنان از ارزش بسیاری برای انقلاب بهره‌مند هستند و برادران انقلابی از هیچ تلاشی برای تامین امنیت این عزیزان کوتاهی نمی‌کند زیرا تفاوت فراوانی بین تروریست‌ها و مردم مرزنشین وجود دارد و سپاه با تفکیک این مسئله و به کمک عزیزان مرزنشین از ناامنی‌ها جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان گاهی از مناطقی که دچار خلع امنیتی بودند استفاده کرده و ترور کور یا تحرکاتی را ایجاد کرده‌اند تا منطقه را ناامن جلوه دهند اما در عمل حضور نیروها با اقتدار کافی در مرزها و پاسگاه و ‍‌همچنین برگزاری جلسات بین شوراهای مناطق مرزی غرب و شمال غربی مسئله امنیت به عنوان اولویت اول مطرح شد که این همکاری و حضور فعالانه دست دشمنان را کوتاه می‌کند.

ایران با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است

این مسئول افزود: سال جاری فرمانده‌ی نیروهای زمینی با ارائه برنامه‌ی تغییر حالت سیاست پدافندی به رویکرد آفندی اعلام کرد که ما دشمنان را در منطقه تعقیب می‌کنیم و در صورت ایجاد ناامنی دشمن را در کشور خود به سزای اعمالش می‌رسانیم که نمونه‌ی بارز آن مشاهده‌ی ترور کور دشمنان بود که سپاه در راستای پاسخگویی به آن مرکز آموزش و پادگان کومله و دموکرات را در خاک عراق مورد هدف موشک‌ها و پهبادهای خود قرار داد که طی این عمل ضربه‌ی بزرگی به دشمنان وارد شد.

وی ابراز کرد: سپاه در پی پاسخگویی به عملکرد مخالفان انقلاب پیامی به دشمنان و در راس آن امریکا ابلاغ کرد که اگر حرکتی علیه ایران در مناطق مرزی و خارج از مناطق مرزی صورت بگیرد دشمن را به سزای اعمال خود خواهد رساند.

سردار آذربایجانی تصریح کرد: حضور فعالانه‌ی سپاه در مناطق مرزی حق ایجاد ناامنی را از دشمن سلب می‌کند و هرگروهی از دشمنان قصد ایجاد ناامنی ایجاد کند سپاه در نقطه‌‌ی حضور سران مخالف انتقام این ناامنی را خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ایران به عنوان تنها کشور در میان کشورهای همسایه امنیت را در تمام نقاط مرزی و غیرمرزی فراهم کرده ‌است که این امنیت گاهی با حضور در مرزهای دشمن بوده ‌است که این مسئله به مخالفان انقلاب اثبات می‌کند که ایران در مقابله با دشمنان اقتدار دارد.

وی در پایان گفت: سپاه با انجام ماموریت‌هایی نظیر جلوگیری از ورود و خروج نیروهای پژاک و کومله، مبارزه با ورود قاچاق، همیاری و کمک به مردم در راستای خدمت‌رسانی و امنیت موفق به ایجاد رضایت مردم این مناطق شده ‌است و مردم می‌توانند به راحتی در مناطق مرزنشین به زندگی، امرار معاش و کشاورزی بپردازند.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان