۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین قزوین میزبان مرحله نهایی والیبال نشسته جام‌حذفی باشگاه‌های کشور
کد خبر: ۳۳۷۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۱ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

خبرهای کوتاه ورزشی؛

قزوین میزبان مرحله نهایی والیبال نشسته جام‌حذفی باشگاه‌های کشور

مرحله نهایی رقابت‌های والیبال نشسته جام حذفی باشگاه‌های کشور از فردا به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

قزوین میزبان مرحله نهایی والیبال نشسته جام‌حذفی باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ مرحله نهایی رقابت‌های والیبال نشسته جام حذفی باشگاه‌های کشور از فردا دوشنبه ۲۲ مهر ماه به میزبانی قزوین در سالن ورزشی جانبازان مجموعه ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

در این مرحله تیم‌های قزوین، کرمانشاه، ایلخچی تبریز، اراک، مشهد و البرز حضور دارند که رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تا رتبه‌های اول تا سوم مشخص شوند؛ این رقابت‌ها تا 25 مهرماه ادامه خواهد یافت.

کاروان ورزش و جوانان استان قزوین عازم کربلای معلی شد

کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی جامعه ورزش و جوانان استان قزوین شامل جوانان، ورزشکاران، هیات‌های ورزشی و پرسنل اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین عازم کربلای معلی شد.

رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی استان برگزار شد

رقابت های دوچرخه سواری استان در دو بخش کراس و کورس بانوان و آقایان با شناخت برترین‌ها به پایان رسید.

در رشته کراس مردان، علی رفیعی، علیرضا موسوی، میلاد باقری، بهزاد کارگر و محمد باقر شاهباز عناوین برتر را کسب کردند و در رقابت‌های کورسی هم مهدی آقاکاشی، امیرحسین خلیلی و علی اکبر میجوجی عناوین برتر رده‌های مختلف را از آن خود کردند؛ در بخش بانوان نیز ستایش قلی‌پور، فاطمه ملازینل، لیلا بابایی و اعظم شیخلری در رقابت‌های کراس رده‌های سنی مختلف قهرمان شدند، در رقابت‌های کورسی هم فهمیه شالی‌ها قهرمان شد.

قزوین قهرمان رقابت‌های ووشو سبک چانگ‌چوان قهرمانی کشور شد

در پایان رقابت‌های ووشو سبک چانگ‌چوان قهرمانی کشور یادواره شهید مدافع حرم زکریا شیری که با حضور 200 ورزشکار از 15 استان کشور در سالن ورزشی دانشگاه بین‌المللی حضرت امام(ره) قزوین برگزار شد؛ تیم منتخب استان قزوین موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/7003

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان