۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پیشنهاد افزایش ۲۵تا ۴۰درصدی قیمت نان در قزوین
کد خبر: ۳۳۷۹۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲۰ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

نایب رئیس اتحادیه نانوایان استان اعلام کرد

پیشنهاد افزایش ۲۵تا ۴۰درصدی قیمت نان در قزوین

نایب رئیس اتحادیه نانوایان قزوین گفت: با بررسی انجام شده در کمیته فرعی آرد و نان، میانگین افزایش قیمت نان در استان بین ۲۵ تا ۴۰ درصد عنوان شد.

پیشنهاد افزایش ۲۵تا ۴۰درصدی قیمت نان در قزوین

علیرضا سبزعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از زمانیکه بحث افزایش قیمت نان در تهران اعلام شد وزیر صنعت نیز در بخشنامه‌ای به همه استاندارها در سراسر کشور اعلام کرد که افزایش قیمت نان داشته باشند.

وی افزود: در استان قزوین نیز در هفته گذشته نشست غیررسمی با حضور نمایندگان سازمان صنعت، استانداری و اعضای کمیته فرعی آرد و نان برگزار و روی قیمت نسبی نان هم توافق شد تا در ادامه با برگزاری جلسه کمیته آرد و نان استان با ریاست استاندار این افزایش قیمت اعمال شود.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان قزوین تصریح کرد: با بررسی انجام شده در کمیته فرعی میانگین افزایش قیمت نان در استان بین 25 تا 40 درصد عنوان شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه تاکنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته و این امر موجب نارضایتی نانوایان شده به طوریکه ممکن است برخی نانوایان به طور خودسرانه قیمت نان را بالاتر ببرند.

سبزعلی‌پور بیان کرد: نرخ اعلام شده در تهران در قیاس با سال 93 حدود 50 تا 60درصد افزایش داشته است؛ البته سال گذشته 10درصد قیمت نان‌های دولتی گران شد اما قیمت نان آزادپزی تغییری نکرد.

وی ابراز کرد: افزایش 10درصدی قیمت نام در قیاس با تورم موجود پاسخگوی نیاز نانوایان نیست و لازم است در این زمینه اقداماتی انجام شود.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان قزوین در پایان گفت: با وجود افزایش هزینه‌های تولید نان اما طی 5سال اخیر هیچ افزایشی در قیمت نان‌ها صورت نگرفته است که همین امر اعتراض نانوایان را در پی داشته، لذا نانوایان درخواست دارند که مسئولان امر نسبت به ابلاغ بخشنامه قیمت جدید نان به صورت رسمی اقدام کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان