۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین روایت خانم نماینده از افتخارآفرینی جدیدشان! +جزئیات
کد خبر: ۳۳۷۸۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱۳ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

روایت خانم نماینده از افتخارآفرینی جدیدشان! +جزئیات

بايد گفت كه شكل‌گيري مطالبه گسترده از سطح جامعه ايران و رسيدن صداي جامعه زنان به فدراسيون جهاني فوتبال(فيفا) موجب شد تا اين مساله به صورت رسمي حل و فصل شود.

روایت خانم نماینده از افتخارآفرینی جدیدشان! +جزئیات
 
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛طیبه سیاوشی، نماینده اصلاح طلب مردم تهران از افتخار آفرینی جدیدشان رونمایی کرده است. این نماینده مجلس گفته است: «كساني كه با طرح مباحثي حاشيه‌اي، حضور زنان در ورزشگاه‌ها را صرفا به خواست يك نهاد بين‌المللي مثل فيفا تقليل مي‌دهند به نظر من قدري بي‌انصافي مي‌كنند».

عضو فراکسیون امید در ادامه گفته است: «در واقع بايد گفت كه شكل‌گيري مطالبه گسترده از سطح جامعه ايران و رسيدن صداي جامعه زنان به فدراسيون جهاني فوتبال(فيفا) موجب شد تا اين مساله به صورت رسمي حل و فصل شود. طبيعتا بحث نظارتي فيفا در افزايش تعداد صندلي‌هاي اختصاص يافته به زنان موثر بوده است اما نبايد از كوشش‌هاي داخلي در اين باره غافل شويم. ما بارها ظرف سه سال و نيم گذشته در مجلس متذكر شديم كه اين كار در تمام كشورهاي اسلامي دارد، انجام مي‌شود و نمي‌توان اين حق را ناديده گرفت».

باید به ایشان و دیگر اصلاح طلبان تبریک گفت که به راحتی توانستند جایگاه موضوعات اصلی و فرعی جامعه را عوض کرده و به دروغ مسئله رفتن زنان به ورزشگاه را دغدغه «اکثریت» جامعه عنوان کنند. زشت‌تر آن است که سیاوشی مدعی شده که این صدای بلندشده زنان ایران بود که به گوش فیفا رسید و نه آنکه فیفا راسا برای حل مشکل زنان در ورزشگاه اقدام کند. به عبارت بهتر یعنی فیفا به داد زنان ایران رسید!

باید تاسف خورد که نمایندگانی از جنس سیاوشی بر صندلی های خدمت تکیه داده اند که حتی روزهای پایانی عمر خدمتی‌شان در مجلس را هم برای حل مشکلات مردم قدر نمی دانند و صرفا بازی سیاسی را در دستور کار دارند.

از جنس «سلشحوری» ها و «سیاوشی» ها زنانی مانند «ابتکار» هم در دولت هستند که به نام زنان برای موضوعات دست چندم به صورت ویژه تلاش می کنند.

باید از این افراد پرسید کی می‌خواهند به مشکلات واقعی زنان رسیدگی کنند؟
انتهای پیام/1404
منبع:جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان