۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حادثه "اُحُد" در ایران تکرار نخواهد شد/ تورم افسارگسیخته نباید به دهک‌های پایین تحمیل شود
کد خبر: ۳۳۷۸۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۸ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حادثه "اُحُد" در ایران تکرار نخواهد شد/ تورم افسارگسیخته نباید به دهک‌های پایین تحمیل شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اروپایی‌ها همواره دروغ می‌گویند چراکه پیش از ملاقات با رئیس جمهور ایران بیانیه داده و ایران را محکوم می‌کنند و در واقع با این کار کینه‌های خود را بروز داده و نشان دادند که با امریکا منافع مشترک و دشمنی یکسانی علیه ایران دارند.

حادثه "اُحُد" در ایران تکرار نخواهد شد/ تورم افسارگسیخته نباید به دهک‌های پایین تحمیل شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سید عزت الله ضرغامی ظهر امروز(سه‌شنبه) در یادواره شهدای بسیج اصناف کارگران و کارمندی قزوین که در شبستان امیر المومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ و سده‌های اخیر جناح بندی و دسته‌بندی‌های مختلفی صورت گرفته است که امروز بیش از هر زمان دیگری موثر هستند؛ درحالیکه در گذشته به دلیل نبود رسانه، تاثیرگذاری آنها زیاد مشهود نبود.

وی افزود: بخشی از رسانه‌ها که زیرساخت آنها توسط دشمنان ساخته شده امروز تا حد زیادی در خدمت مردم و شفافیت جامعه است که این خود از توفیقات و معجزات الهی است.
 
عضو شورای عالی مجازی و انقلاب فرهنگی تصریح کرد: تقویت جبهه مقاومت، ذلت استکبار جهانی را در پی داشت؛ چراکه جبهه مقاومت امروز با جرات در برابر امریکا و استکبار ایستاده و با صراحت از الگوگیری انقلاب اسلامی سخن می‌گوید.  
 
وی عنوان کرد: امروز انصارالله یمن با هدف قرار دادن منابع نفتی آرامکو نشان می‌دهند که از چندین لایه پدافند عبور کرده است اما استکبار جهانی که هنوز به توانمندی جریان مقاومت واقف نیست با تعجب می‌گوید کار ایران نمی‌تواند اینقدر دقیق باشد، این در حالی است که اخبار رسیده حاکی از آن است که نفت آرامکو باید از نو ساخته شود.
 
ضرغامی بیان کرد: روزی یمن حیات خلوت آمریکا و اسرائیل بود، اما امروز با مقاومت و ایستادگی مردم یمن، انصارالله مشت محکم مقاومت علیه استکبار است.
 
اروپایی‌ها همواره دروغ می‌گویند
 
وی ابراز کرد: انصارالله یمن با خنجری که نماد جهاد و ایستادگی آنهاست در برابر رهبر انقلاب با افتخار می‌ایستد و گزارش کار از جنگ با آمریکا می‌دهد. 
 
این مقام مسئول با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک عنوان کرد: وقتی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل با استقبال سران دیگر کشورها مواجه شده و سران استکبار بارها در محل اقامت وی حاضر می‌شوند، به دلیل مقاومت و جبهه‌ای است که انقلاب اسلامی ایجاد کرده و همه دنیا یاد گرفتند که باید در برابر زورگویی ظالمان ایستادگی کنند.
 
ضرغامی با اشاره به تقویت توان داخلی کشور بیان کرد: در دوران دفاع مقدس میلیون‌ها گلوله صد و هفت میلیمتری ساخته و بدون هیچ خطایی استفاده شد که این نشان از توان و ظرفیت بالای جوانان ایرانی است.
 
وی اضافه کرد: شهدا با خون پاک خود درخت نوپای انقلاب را تقویت کردند به طوریکه امروز ریشه‌های قدرتمند آن همه جا را فراگرفته و ثمره آن کاملا مشهود است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عهدشکنی‌های اروپایی‌ها عنوان کرد: اروپایی‌ها همواره دروغ می‌گویند چراکه پیش از ملاقات با رئیس جمهور ایران بیانیه داده و ایران را محکوم می‌کنند و در واقع با این کار کینه‌های خود را بروز داده و نشان دادند که با امریکا منافع مشترک و دشمنی یکسانی علیه ایران دارند.
 
وی بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه درباره اینستکس می‌گوید به شرطی منابع مالی می‌دهند که ایران با ترامپ دیدار کرده و  پیشرفت‌های و دستاوردهای موشکی و منطقه را متوقف کند، جانسون که شانه کردن موهایش را بلد نیست می‌گوید فقط ترامپ می‌تواند ایران را جمع کند. 
 
ضرغامی عنوان کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران هرچه در توان دارند برای تحقق اهداف شومشان به کار می‌گیرند اما نمی‌توانند علیه قدرت نرم و سخت ایران اقدامی کنند، به طوریکه جز درماندگی چیزی نصیب آنها نشده لذا اعلام می‌کنند باید به مسائل داخلی ایران پرداخت.
 
 وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: وقتی در سال ۸۸ چند خیابان تهران شلوغ بود، جو رسانه‌ای استکبار طوری اخبار را انعکاس می‌داد که گویا مردم ایران علیه انقلاب و نظام وارد عمل شده‌اند، اما در دی ماه و عصر عاشورا رسانه‌های معاند به حوادث رخ داده نپرداختند و همین امر موجب شد که مردم متوجه شوند هیچ چیزی برای آنها مقدس نیست. 
 
عضو شورای عالی مجازی و انقلاب فرهنگی بیان کرد: ما امروز در پیچ تنگه احد قرار داریم و دشمنان در پی آن هستند که روزنه‌ای برای فشار بیشتر به انقلاب و نظام پیدا کنند.
 
وی اضافه کرد: در جنگ احد مسلمانان پیروز شدند اما متاسفانه برخی به دنبال غنایم جنگی رفته و به فرمایشات پیامبر اسلام مبنی بر نگهداشتن تنگه احد توجه نکردند که از همان تنگه نیز سپاه اسلام شکست خورد. 
 
ضرغامی تصریح کرد: برای ایران اسلامی با داشتن رهبری فرزانه و بیدار، سپاهیان و بسیجیان همیشه در صحنه و شهدای بلند مرتبه، حادثه احد در ایران تکرار نخواهد شد.
 
وی بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، محدودیت‌ها زمینه رشد جهشی برای ایران ایجاد کرد همچنانکه در دفاع مقدس کشور را محدود کردند اما ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی به تمام تکنولوژی‌های استراتژی دست یافت.
 
اوباما 25 ماهواره ایران را قطع کرد
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: سال گذشته در سازمان ملل جو سنگینی را ایجاد کردند که ترامپ یک طرح سه ماهه دارد و براساس آن کار تمام است اما اکنون یک سال از آن سه ماه گذشته است. 
 
وی اظهار کرد: اوباما در دوران ریاست جمهوری خود بیش از ۲۵ماهواره ایران را قطع کرد که با این کار امکان سیگنال رسانی برای کشور مشکل شد، اگر ماهواره ۲۶قطع می‌شد برای سیگنال رسانی در کشور با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شدیم اما با طرح جایگزین و مخفی توانستیم سیگنال رسانی را بدون تکیه بر ماهواره های غرب پیش ببریم.
 
وی تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور ایران امروز مقتدرانه در سازمان ملل سخنرانی می‌کند به  دلیل وجود توانمندی جریان مقاومت، حمایت‌های رهبری و مردم است.
 
ضرغامی عنوان کرد: باید از شرطی کردن کشور دوری کنیم، زیرا مدیری که در حوزه عملکردی خود تکیه بر توان خارجی‌ها دارد، دارای خطرناک‌ترین نوع نگاه در حوزه مدیریتی است.
 
وی تصریح کرد: وقتی ۱۸میلیارد دلار وارد بازار شد با مدیریت غلط حیف و میل شد و با یک بی‌نظارتی کوتاه مدت بسیاری از ارزهای توزیع شده برنگشت؛ در حالیکه باید کالای اساسی در خدمت مردم قرار گیرد.
 
این مقام مسئول در پایان گفت: دهک‌های پایین جامعه که مصرف کننده کالاهای گران و لوکس نیستند تورم بیش از سایر اقشار جامعه به آنها فشار وارد می‌کند، در حالیکه باید به قشری که بیشترین بار انقلاب را به دوش می‌کشند، توجه ویژه کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان