۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آخرین وضعیت پرونده هافبک جنجالی پرسپولیس
کد خبر: ۳۳۷۸۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۸ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

آخرین وضعیت پرونده هافبک جنجالی پرسپولیس

پرونده فرشاد احمدزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جریان است.

آخرین وضعیت پرونده هافبک جنجالی پرسپولیس
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، درباره آخرین وضعیت پرونده فرشاد احمدزاده، هافبک تیم پرسپولیس تهران که به دلیل تخلف در شهرآورد ۹۰ پایتخت تا اطلاع ثانوی از حضور در کلیه مسابقات فوتبال محروم شده است، بیان کرد: احمدزاده روز گذشته به کمیته انضباطی آمد و دفاعیات خود را ارائه کرد. اکنون هم پرونده در مرحله نهایی صدور رای است و بلافاصله پس از آماده شدن رای، آن را برای امضا و ابلاغ به سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تحویل می‌دهیم.

او درباره اینکه آیا احمدزاده بازی با شهرخودرو را هم از دست می‌دهد یا خیر، گفت: من طبق قانون نمی‌توانم درباره جزئیات پرونده‌ای که رای آن اعلام نشده است صحبت کنم. اجازه بدهید در روز‌های آتی با صدور رای مشخص می‌شود آیا فرشاد احمدزاده در این بازی غایب است یا خیر.

مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز ادعا کردند عادل باباپور، عضو کادرفنی این تیم که طبق حکم کمیته انضباطی به دلیل توهین و برخورد با داور بازی با شهر خودرو ۳ ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبالی و حتی ورزشگا‌ها محروم شده است روز برگزاری این بازی در ورزشگاه بنیان دیزل نبوده و برای آنالیز بازی شاهین شهرداری و پیکان به بوشهر سفر کرده است. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اظهار کرد: مسئولان باشگاه ماشین سازی ابتدا ادعا کردند برادر عادل باباپور دچار تخلف شده است و زمانی که ما از آن‌ها خواستیم این فرد را معرفی کنند چنین کاری انجام نداده و در مهلت قانونی ۴۸ ساعته برای ارائه مستندات، آن فرد را معرفی نکردند. به همین دلیل کمیته انضباطی با علم بر اینکه عادل باباپور مرتکب تخلف شده است حکم را برای او صادر کرد.

 

او افزود: اکنون اگر باشگاه ماشین سازی اعتراضی به حکم محرومیت باباپور دارد، می‌تواند آن را به کمیته انضباطی یا استیناف ارائه بدهد و بی شک اگر اثبات شود فرد دیگری مرتکب تخلف شده است، این رای بر می‌گردد.

حسن زاده درباره بحث دریافت جرائم از بازیکنان و باشگاه‌ها به دلیل صادر شدن احکام کمیته انضباطی گفت: در طول سال‌های اخیر بار‌ها تاکید کرده ایم کمیته انضباطی تنها رای را صادر می‌کند و اجرای آن عهده سازمان لیگ است. به همین دلیل مبالغی که برای جرائم مالی در نظر گرفته می‌شود به حساب سازمان لیگ می‌رود.

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان