۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیانیه "گام دوم انقلاب" باید با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود
کد خبر: ۳۳۷۷۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۶ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

بیانیه "گام دوم انقلاب" باید با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود تا بدین وسیله با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این بیانیه سبب پیشرفت روزافزون کشور شد.

بیانیه "گام دوم انقلاب" باید با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(شنبه) در گردهمائی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر تاکستان با حضور مدیر کل صدا و سیمای استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیما در ماه محرم و در ویژه برنامه‌های این ماه عملکرد خوبی را در پوشش عزاداری‌های شهرهای مختلف استان انجام داد که این مهم قابل تقدیر است.

وی افزود: صداوسیما می تواند در زمینه‌های مختلف اثرگذاری مطلوب داشته باشد که امیدواریم این مهم با همت و دقت بیشتری در استان قزوین اتفاق بیفتد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: ترویج نمازجمعه و پخش خطبه‌ها و برنامه‌های ائمه جمعه می‌تواند یکی از برنامه‌های مهم صدا و سیما می‌تواند محسوب شود که خوشبختانه صدا و سیمای استان قزوین تا به امروز در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.

فاطمی نسب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مدتی پیش از سوی مقام معظم رهبری منتشر شد، عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود تا بدین وسیله با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این بیانیه سبب پیشرفت روزافزون کشور شد.

وی گفت: تا به امروز هم اقداماتی از سوی ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه صورت گرفته ولی این اقدامات باید روز به روز افزایش یابد و شاهد برنامه‌های عملیاتی در ستادهای نمازجمعه باشیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در ماه‌های اخیر دستگاه قضا تحت مدیریت آیت الله رئیسی اقدامات و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته است که امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد.

فاطمی نسب با اشاره به دیدار ائمه جمعه استان قزوین با آیت الله رئیسی در زمان تولیت ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع) عنوان کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا در یک فرصت مناسب ائمه جمعه استان قزوین برای دومین بار با آیت الله رئیسی دیدار کنند و مسائل و مشکلات استان قزوین را با ایشان مطرح کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان