۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۴۵پروژه با اعتبار بیش از ۳میلیاردتومان در روستاهای محروم اجرا شد/ باید در عمل نشان داد که دولت با نگاه کمک به مردم، کارآمد است
کد خبر: ۳۳۷۷۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۶ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

۴۵پروژه با اعتبار بیش از ۳میلیاردتومان در روستاهای محروم اجرا شد/ باید در عمل نشان داد که دولت با نگاه کمک به مردم، کارآمد است

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با تجمیع سه ظرفیت سپاه، نیروی مردمی و دستگاه‌های دولتی خروجی قابل لمسی مشاهده می‌شود، قرارگاه پیشرفت و آبادانی با این نگاه ۴۵پروژه با اعتبار ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اجرا کرده است.

۴۵پروژه با اعتبار بیش از ۳میلیاردتومان در روستاهای محروم اجرا شد/ باید در عمل نشان داد که دولت با نگاه کمک به مردم، کارآمد است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار محمد شاهرخی ظهر امروز(شنبه) در مراسم افتتاحیه پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در الموت غربی که با حضور استاندار و فرمانداران و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با هدف اضمحلال و از بین بردن هویت ملی آغاز به فعالیت کرده است، اما با استقامت و وحدت پیروری نصیب ملت ایران شد.

وی ادامه داد: امیدواریم حضور مسئولین در مناطق محروم خیرات و برکاتی را به همراه داشته باشد، همچنین آغاز سفر استانی استاندار در مناطق محروم نشان از توجه وی به مناطق محروم است و امیدواریم با نیت خیری که دارند و دستگیری و عنایت خداوند این کار بخوبی انجام شود.

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور و تمرکز در روستاهایی که کمتر برخوردار هستند، شکل گرفت و در قزوین در سه دهستان پروژه‌هایی درنظر گرفته شد که ثمره آن به مردم می‌رسد.

وی ادامه داد: هدایت مشارکت مردمی و حضور در اجرای پروژه‌ها بصورت مادی و یدی از ویژگی‌های پروژه‌های قرارگاه است، همچنین همراه با مشارکت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی نیز قابل توجه است، گاها ممکن است در بخش دولتی به علت کمبود منابع مالی اجرای طرح‌ها با تاخیر همراه باشد.

این مسئول تاکید کرد: با تجمیع سه ظرفیت سپاه، نیروی مردمی و دستگاه‌های دولتی خروجی قابل لمسی مشاهده می‌شود و طرح‌ها با حداقل زمان و مبلغ و با کیفیت بالا انجام می‌شود، درواقع این پروژه‌ها نمونه‌ای از فعالیت جهادی بوده و ظرفیت بالایی برای برطرف کردن نیازهای مردم داراست.

درکارگروه فرهنگی و اجتماعی هشت روحانی در روستاها حضور یافته اند

وی با بیان فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: 45پروژه با اعتبار 3میلیارد و 200میلیون تومان در مناطق محروم این سه دهستان به بهره برداری رسید که یک میلیارد و 320میلیون تومان توسط قرارگاه، یک میلیارد و 150میلیون تومان توسط بخش دولتی و 780میلیون نیز توسط مردم تامین شد.

شاهرخی بیان کرد: طی این سال‌ها شاهد شعار و عملیات منفی مبنی بر ناکارامدی دولت بودیم از این رو باید به مردم نشان داد که دولت با نگاه کمک به مردم کارآمد است.

وی درباره کارگروه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی ابراز کرد: کارگروه سلامت با نگاه پیشگیری و آگاهی مردم و فرهنگ سازی و اقناع تشکیل شده، همچنین در کارگروه اقتصاد و اشتغال فعالیت‌های خوبی درحال انجام است تا خانواده‌های روستایی سرپای خود بایستند و با همت بتوانیم روستا را به هویت واقعی خود بازگردانیم تا به جای وابستگی روستا به شهر، شهر به آن وابسته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) در پایان گفت: درکارگروه فرهنگی و اجتماعی هشت روحانی در روستاها حضور یافته اند؛ هرگاه روحانی با سبقه واقعی خود در مناطق حضور یابد با استقبال مردم مواجه می‌شود و امیدواریم بتوانیم در نتیجه این فعالیت‌ها مساجد را از تک بعدی بودن خارج کرده و کارکرد اجتماعی آن را ترویج دهیم تا صرفا مکانی برای مجالس فاتحه خوانی نباشد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان