۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رئیس مجمع نمایندگان قزوین به‌جای حمایت از عکاس هتاک، مشکلات کارگران کنتورسازی را پیگیری کند
کد خبر: ۳۳۷۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امام خمینی(ره):

رئیس مجمع نمایندگان قزوین به‌جای حمایت از عکاس هتاک، مشکلات کارگران کنتورسازی را پیگیری کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه بین‌المللی گفت: آنچنان که در خبرگزاری‌ها مطرح است یکی از نمایندگان استان به جای پیگیری مطالبات به حق کارگران نگران عکاس زن هتاک به اهل بیت(ع) شده است و برای حمایت از وی در مجلس سر از پا نمی‌شناسد.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین به‌جای حمایت از عکاس هتاک، مشکلات کارگران کنتورسازی را پیگیری کند

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین پیرامون نامه ارسالی به استاندار جدید قزوین درباره مشکلات شرکت کنتورسازی قزوین اظهار کرد: کارگران شرکت کنتورسازی ایران قریب به هفت سال است که در حال اعتراض و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان هستند که تاکنون با طی همه مراحل قانونی و عدم نتیجه حاصله در نهایت دست به تجمعات در مقابل دفاتر مسئولین و استانداری می‌زنند.

دبیر انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امام خمینی(ره) ابراز کرد: آخرین تجمع که در مقابل درب دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)در قزوین صورت می‌گیرد مراسم معارفه استاندار جدید قزوین با حضور وزیر کشور است، سوالی که مطرح می‌شود آن است که چرا مسئولین شاخص استان که همگی در مراسم معارفه حضور داشتند نسبت به تجمع کارگران بی تفاوت هستند؟

وی ادامه داد: آنچنان که در خبرگزاری‌ها مطرح است یکی از نمایندگان استان به جای پیگیری مطالبات به حق کارگران نگران عکاس زن هتاک به اهل بیت(ع) شده است و برای حمایت از وی در مجلس سر از پا نمی‌شناسد.

چگونه از زندان دستور اخراج کارگران صادر می‌شود؟

رجبی عنوان کرد: حرف کارگران و مطالباتشان از واگذاری شرکت دولتی به بخش خصوصی است که به صورت کاملا مبهم انجام شده و شفافیتی صورت نگرفته، بعد از این واگذاری است که مشکلات کارگران هر روز بیشتر شده تا به تعطیلی کارخانه مذکور و بعضا به فروپاشی خانواده های کارگران منجر شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مطالبه کارگران این است که چگونه مدیرعامل کارخانه در حالی که بازدداشت است دستور اخراج کارگران را صادر می‌کند؟

دبیر انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امام خمینی(ره) گفت: در نامه ای که انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت خطاب به استاندار جدید قزوین ارسال کرده است درخواست تشکیل سریع کمیته ویژه بررسی و حل مشکلات کارگران و پرداخت معوقات ۲۴ ماه از کارگران را داده است.

وی در پایان بیان کرد: انتظار آن است که با پیگیری‌های دانشجویان و نماینده محترم ولی فقیه در استان، رئیس محترم اداره صنعت، معدن و تجارت، استاندار محترم و رئیس محترم دادگستری نسبت به رفع مشکلات کارگران همت کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان