۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ماحصل بیانیه "گام دوم انقلاب" زمینه‌سازی ظهور است/ امروز همچون زمان جنگ نیازمند کادرسازی برای جبهه انقلاب هستیم
کد خبر: ۳۳۷۶۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۲ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده دوران دفاع مقدس:

ماحصل بیانیه "گام دوم انقلاب" زمینه‌سازی ظهور است/ امروز همچون زمان جنگ نیازمند کادرسازی برای جبهه انقلاب هستیم

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب با صدور گام دوم انقلاب برای ملت ایران و جهانیان ایجاد امید و انگیزه کرد و ماحصل بیانیه "گام دوم انقلاب" زمینه‌سازی ظهور است.

ماحصل بیانیه "گام دوم انقلاب" زمینه‌سازی ظهور است/ امروز همچون زمان جنگ نیازمند کادرسازی برای جبهه انقلاب هستیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه صبح قزوین؛ سردار سالار آبنوش در همایش رزمندگان که شب گذشته در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد:دستاوردهای و ایثارگری‌ها و خاطرات دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود، دفاع مقدس فرهنگی به وجود آورد به اسم مقاومت که امروز ارزش‌ها و معادلات جهان را تغییر داده است‌.

وی افزود: دفاع مقدس مقدمه ایجاد تفکر اسلامی بود، امروز دشمن برای شناخت ایدوئولوژی ما اندیشکده‌هایی راه اندازی کرده است که تا بتواند امام زمان (عج) را شناسایی کرده و متوجه شود ایشان چه زمانی ظهور خواهد کرد، امروز با ابزار رسانه، کوچکترین مسائل را آنچنان بزرگ جلوه می‌دهند که به مسائل مهمی همچون ظهور پرداخته نشود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هفت تریلیون دلار آمربکا برای ناامن کردن منطقه خرج کرده است، ابراز کرد: ای دوست و دشمن اگر دین ندارید ولی مردانگی و شرف داشته باشید و بپرسید این هفت میلیارد دلار را آمریکا کجا خرج کرده است؟ چه اهدافی داشته و امروز به چه نتایجی رسیده است؟

وی یادآور شد: بخشی از هزینه کرد سران امریکایی در دوران دفاع مقدس بود و همه این پول برای مهار انقلاب اسلامی هزینه شد که نتیجه هزینه‌های گزاف امربکا در منطقه تشکیل جبهه مقاومت در سطح جهان بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: مگر انقلاب اسلامی  این هدف را دنبال نمی‌کرد که گفتمان و فرهنگ شناخت امام زمان(عج) را گسترش دهد و زمینه‌ساز ایجاد تمدن اسلامی شود؟ 

وی عنوان کرد: مسئولین ما باید روحیه انقلابی را در خود تقویت کنند؛ وادادگی هیچ سودی ندارد چرا با یک حرکت دشمن خودتان را می‌بازید؟ اگر روحیه انقلابی و مقاومت ملت ایران نبود، چقدر دشمن توخالی را برای ما بزرگ جلوه داده بودند. همین قدرت جمهوری اسلامی ایران بود که توانست دو پهپاد فوق پیشرفته امریکایی‌ها را منهدم کرد.

فرمانده سابق سپاه استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب یک دنیا امید برای ملت ایران ایجاد کرد، اگر بخواهیم چکیده این بیانیه را در چهار جمله بگوییم؛ خروجی و ماحصل این بیانیه و آخرین فرآیند این بیانیه تمدن اسلامی است که زمینه ساز ظهور خواهد شد.

وی ابراز کرد: ای صاحبان اندیشه، ای کسانی که مسئولیت دارید و قدرتی در اختیار دارید شما باید محتواسازی کنید، محتواسازی برعهده حوزه‌های علمیه و مدارس ماست اما کادرسازی برعهده من و شماست. همانند کادرسازی که در زمان جنگ ایجاد کردیم و افراد بااقتداری را به جبهه فرستادیم و در مقابل کفر، معادله را برگرداندیم.

آبنوش در پایان گفت: ریشه گفتمان انقلابی در جبهه مقاومت از دوران دفاع مقدس شکل گرفت. همه ما با این تفکر معادلات جهان را برهم زدیم و ثابت کردیم که می‌توان با اقتدا به خدا و توسل به اهل بیت با پرچم سیاه امام حسین(ع) می‌توانیم معادلات دشمن را برهم بزنیم.

انتهای پیام/2000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان