۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برخورد دو خودرو در قزوین ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت
کد خبر: ۳۳۷۶۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۳۰ ساعت: ۱۵:۵۲ ↗ لینک کوتاه

برخورد دو خودرو در قزوین ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

قائم مقام سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از برخورد دو دستگاه سواری پژو۴۰۵ با یکدیگر در محور قزوین_ اقبالیه با دو کشته و یک مجروح، خبر داد.

برخورد دو خودرو در قزوین ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

قدیر موسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دقایقی پیش برخورد دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور قزوین_ اقبالیه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ناحیه چوبیندر، نواب و مولوی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه، دو خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کردند که از مسیر اصلی خارج و به اراضی حاشیه جاده منحرف و واژگون شدند.

این مسئول بیان داشت: به رغم حضور به موقع آتش نشانان بر اثر شدت برخورد دو خودرو یک خودرو دچار حریق و انفجار شد که آتش به خودروی دیگر هم سرایت کرد و آتش نشانان ضمن مهار حریق نسبت به رهاسازی کشته شدگان و مجروح حادثه از خودروها اقدام کردند.

موسی خانی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دو سرنشین یکی از خودروها که یک مرد و یک کودک بود جان باختند و یک نفر از سرنشینان خودروی دیگر مصدوم و برای درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی از رانندگان خواست با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان از سفر، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و قبل از سفر از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان