۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افزایش وحدت مهم‌ترین آثار پیاده روی اربعین است
کد خبر: ۳۳۷۶۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۳۰ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

افزایش وحدت مهم‌ترین آثار پیاده روی اربعین است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: یکی از مهم ترین آثار و نتایج اربعین حسینی افزایش وحدت در بین جوامع اسلامی با محوریت امام حسین (ع) تحت عنوان "حب الحسین یجمعنا" است که اهمیت این سفر را بیش از گذشته کرده است.

افزایش وحدت مهم‌ترین آثار پیاده روی اربعین است

به گزارش پایگاه خبری صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز(شنبه) در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهر تاکستان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی خوشبختانه شاهد این هستیم که بسیاری از مردم و هیئات مذهبی خود را آماده سفر کربلای معلی می‌کنند که باید این اتفاق مهم را در حد توان گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه این سفر دارای خیر و برکات زیادی هم برای شخص و هم برای جامعه اسلامی است، عنوان کرد: ستادهای نماز جمعه با همکاری ارگان‌ها و هیئات مذهبی باید مقدمات این سفر پر خیر و برکت را برای مردم شهر ها فراهم کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: یکی از مهم ترین آثار و نتایج اربعین حسینی افزایش وحدت در بین جوامع اسلامی با محوریت امام حسین (ع) تحت عنوان "حب الحسین یجمعنا" است که اهمیت این سفر را بیش از گذشته کرده است.

فاطمی نسب تصریح کرد: دشمنان سالیان زیادی است که در رسانه‌های خود به دنبال سکوت در زمینه اربعین حسینی بودند ولی نتوانستند این سکوت خود را ادامه دهند و چندین سال است که می‌بینیم در رسانه‌های برتر دنیا این حماسه بزرگ پوشش رسانه‌ای می شود.

وی افزود: دستگاه های تاثیرگذار مختلف باید دست به دست هم دهند تا این حماسه بزرگ بیش از گذشته رسانه‌ای شود تا بدین وسیله این حماسه بزرگ به گوش سراسر جهانیان برسد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: در اربعین امسال موضوع ویزا می تواند کمک زیادی را در زمینه افزایش زائران داشته باشد ولی دولتمردان باز هم باید تدابیری را اتخاذ کنند تا بدین وسیله مردم به صورت راحت تر و کم هزینه تر به این سفر معنوی بروند.

فاطمی نسب با اشاره به فعالیت‌های ستاد نماز جمعه شهر تاکستان تصریح کرد: ستاد نماز جمعهش هر تاکستان زیر نظر تدابیر آیت الله اسلامی امام جمعه این شهر یکی از ستاد های موفق و نمونه استان محسوب می شود و امیدواریم تلاش خود را برای برپایی هرچه باشکوه تر نماز جمعه افزایش دهد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان