۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حذف نام شهید در برخی معابر تهران یک توطئه آشکار است/ امریکا درحال گدایی‌کردن برای مذاکره با ایران است
کد خبر: ۳۳۷۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۲۹ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

حذف نام شهید در برخی معابر تهران یک توطئه آشکار است/ امریکا درحال گدایی‌کردن برای مذاکره با ایران است

امام جمعه موقت قزوین گفت: متاسفانه در تهران و برخی دیگر از نقاط کشور مشاهده شده که کلمه شهید از نام معابر حذف شده که این در واقع یک توطئه آشکار است و مسئولان باید با هوشیاری مانع انجام چنین اقداماتی شوند.

حذف نام شهید در برخی معابر تهران یک توطئه آشکار است/ امریکا درحال گدایی‌کردن برای مذاکره با ایران است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی قابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جنگ تحمیلی علیه کشور ما آغاز شد و این در حالی بود که کشور به دلایل مختلف از آمادگی لازم جهت مقابله نظامی با دشمنان برخوردار نبود.

وی افزود: در آن روزها امام راحل با بصیرت افزایی و روشنگری زمینه دفاع  کشور در هشت‌سال جنگ تحمیلی را فراهم کردند و با ایثارگری و جان‌فشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران در نهایت جنگ تحمیلی با پیروزی جبهه حق علیه باطل به پایان رسید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امریکایی‌ها به خوبی واقفند که ایران مهد شیران است و مقابله با آنها به معنای پیچیده شدن طومار زندگی خودشان است، لذا ضرورت دارد تا حقایق و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان امروز منتقل شود.

قابل در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حذف نام شهید در برخی معابر تهران گفت: متاسفانه در تهران و دیگر نقاط کشور مشاهده شده که کلمه شهید از نام معابر حذف شده است که این در واقع یک توطئه آشکار است که مسئولان باید با هوشیاری مانع انجام چنین اقداماتی شوند.

وی با تاکید بر مطالعه وصیتنامه شهدا و عمل به آن اضافه کرد: شهدا سرمایه‌های عظیم کشورهستند که باید همه ما در مقابل ایثار و فداکاری آنها زانو بزنیم.

کاخ شیشه‌ای سعودی‌ها با حملات یمنی‌ها ترک برداشته است

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به ‌سیاست خارجی کشورمان در قبال امریکا عنوان کرد: این واسطه فرستادن امریکایی‌ها برای انجام مذاکره در واقع همچون گدایی کردن آمریکایی‌ها برای گفت‌وگو است، چراکه آنها به مذاکره نیاز دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ملاقات با نخست وزیر ژاپن اعلام کردند که هیچ پیامی برای آمریکا ندارند و چندی پیش نیز به مسئولان توصیه شد که هیچ یک از مسئولان در سطوح مختلف حق ارتباط با آمریکا و کشورهای غربی را ندارند.
 
قابل با اشاره به اینکه کاخ شیشه‌ای سعودی‌ها با حملات یمنی‌ها ترک برداشته است؛ گفت: حدود پنج سالی از محاصره یمنی‌ها و کشتار کودکان و زنان بی گناه توسط عربستان در سکوت رسانه‌ها می‌گذرد، اما در چند روز اخیر کاخ شیشه‌ای عربستان با سنگ یمنی‌ها ضربه‌ای دید و آنها به‌دنبال این هستند که انگشت اتهام را به‌سمت ایران بگیرند. 

وی در پایان با اشاره به عزاداری‌های ماه محرم گفت: در عزاداری‌های ماه محرم متأسفانه گاه شاهد برخی رفتارهای اشتباه همچون ایجاد مزاحمت‌های صوتی و ایجاد ترافیک به واسطه دسته های عزاداری بودیم و نکته قابل تامل آن است که زمانی عزاداری ما برای امام حسین(ع) مقبول است که با بصیرت و شعور حسینی همراه باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان