۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در قزوین
کد خبر: ۳۳۷۴۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۷ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد

دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سرقت طلا و کشف بیش از یک کیلو گرم طلا ی سرقتی و انهدام باند سارقان در قزوین خبر داد.

دستگیری اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در قزوین

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلا و جواهرات از یک شهروند قزوینی به میزان 2 کیلو و 760 گرم، وارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان ،شناسایی و دستگیری سارقان با تشکیل یک اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی سرانجام با تلاش ماموران محل اختفاء سارقان در شهرستان "البرز" شناسائی شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی، ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه 4 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل موفق به کشف مقدار یک کیلو و 432گرم طلا مسروقه (آب شده) و مقادیر 870 میلیون ریال پول حاصل از فروش طلای سرقتی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی برای کشف مابقی طلای سرقتی ادامه دارد، عنوان کرد: اعضای این باند سرقت پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان