۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تشدید مجازات متخلفان درطرح بازگشایی مدارس
کد خبر: ۳۳۷۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۶ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبرداد

تشدید مجازات متخلفان درطرح بازگشایی مدارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از آغاز طرح بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در خصوص لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

تشدید مجازات متخلفان درطرح بازگشایی مدارس

محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طرح بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در خصوص لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز شروع سال تحصیلی جدید از دهه دوم شهریور ماه تا 10 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

وی افزود: با آغاز این طرح، تشدید مجازات‌های قانونی علیه واحدهای صنفی متخلف با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت و شدت همراه خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور و ارایه فاکتور فروش اقلام قاچاق از جمله بیشترین تخلفاتی است که در این ایام صورت می‌گیرد.

احمدی تاکید کرد: باتوجه به وضعیت بازار، کلیه واحدهای صنفی مرتبط چنانچه خارج از چارچوب قوانین نظام صنفی عمل کنند در اسرع وقت تخلف احراز شده منجر به صدور حکم خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال همشهریان گرامی و به منظور جلوگیری از تخلف‌های احتمالی با هماهنگی به عمل آمده در کمیسیون تنظیم بازار استان و همکاری اتاق اصناف از اواخر شهریور ماه به مدت یک هفته نمایشگاه عرضه لوازم التحریر و لوازم جانبی و همچنین فروش فوق العاده برگزار خواهد شد.

احمدی در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد: در صورت مشاهده قیمت‌های نامتعارف و هرگونه تخلف صنفی موضوع را به تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان