۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بانوان ورزشکار محجبه در سطح جهان عامل اقتدار ایران شده‌اند/ زنان ایرانی می‌توانند زینب عصر حاضر شوند
کد خبر: ۳۳۷۳۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۴ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

بازیگر سینما و تلویزیون در قزوین:

بانوان ورزشکار محجبه در سطح جهان عامل اقتدار ایران شده‌اند/ زنان ایرانی می‌توانند زینب عصر حاضر شوند

الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی در قزوین گفت: امروز سیصدوهفتادو هشتمین سخنرانی است که در این ۷ سال داشتم و در این مدت بالغ بر ۸ هزار نفر از خواهران ما چادری شدند، زنان ایرانی می‌توانند زینب عصر حاضر شوند.

بانوان ورزشکار محجبه در سطح جهان عامل اقتدار ایران شده‌اند/ زنان ایرانی می‌توانند زینب عصر حاضر شوند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ الهام چرخنده شب گذشته در اجتماع بزرگ بانوان زینبی که با عنوان همایش حجاب و عفاف در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: من الهام چرخنده بازیگر وابسته هستم، وابسته به معنای اینکه زیر هیچ پرچم و رنگ و گروه و راست و چپی غیر از محمد و آل محمد(ص) سینه نمی‌زنم.

وی افزود: من تهِ کفر را دیدم و امروز اگر به نیم‌چه ایمانی رسیدم؛ برای این است که انتهای تاریکی را تجربه کردم و از این چرخش ۳۶۰ درجه خوشحالم چراکه در عمق تاریکی، نوری برایم روشن شد.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: سال‌ها پیش زمانی که به دلیل پخش برنامه ستاره مهاجر و مسابقه آواز صاحب شهرت و معروفیت در بین ایرانیان بودم در مالزی و در معبد هندوها پس از سلام و احوالپرسی با تعدادی از افراد، طبق عادت پایان سخن یاعلی گفتم، روزی یکی از این افراد سراغ من آمده و پرسید این علی کیست؟ آیا تو مسلمان و شیعه هستی؟ تو که حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) داری در معابد هندو چه می‌کنی؟ که با همین سخن کلید اصلی تحول شخصیت من همانجا رقم خورد.

وی در ادامه گفت: هفت سال از یک سلام ساده گذشت و در این سال‌ها اتفاقات زیادی برایم رخ داده و زندگی مرا دگرگون کرد.

چرخنده بیان کرد: سریال‌های ترک با آن معماری و لباس و عادت‌های رفتاری برای این است که با تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی باورها و ارزش‌های ما ایرانیان را بشکنند؛ زیرا در این سریال‌ها صحنه‌های خیانت، روابط نامشروع و ربا وجود دارد و متاسفانه به همین راحتی استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: خوشحالم در عصری زندگی کردم که نمی‌گذارم دو پسرانم سریال‌ها و تصاویری که به نفعشان نیست، مشاهده کنند.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: از ته قلبم می‌گویم و به خون ثاراله و به جان فرزندانم قسم می‌خورم که من از طرف کسی اینجا نیامده‌ام و نون بخور هیچ کسی جز اهل بیت(ع) نیز نیستم.

وی با بیان اینکه هفت سال هست که از سینما بایکوت هستم، بیان کرد: میلیاردها دلار خرج می‌کنند و عروسک فردی به نام الهام چرخنده را در شبکه نیم من و تو می‌سازند؛ در حالیکه بانوان سیاسی و افراد تاثیرگذار زیادی در کشور وجود دارد، اما دست روی کسی می‌گذارند که نام ولایت و ولی را بر زبان می‌آورد.

چرخنده ابراز کرد: به کربلا برگردید که همه چیز در کربلاست، شهامت، شجاعت، رشادت، رفاقت، غیرت و مردانگی همه چیز در کربلاست.

وی خطاب به بانوان حاضر در مراسم گفت: در این سال‌ها که دشمن پوشش زنان مسلمان ایران را نشانه رفته‌ است، زنان ایرانی با تاسی از حضرت زینب(س) می‌توانند زینب عصر حاضر باشند.

این بازیگر سینما عنوان کرد: وقتی به جشنواره فجر رفتم مرا راه ندادند و گفتند تو از ما نیستی؛ اما خدا را شکر، بر این مژده گر جان فشانم رواست؛ زیرا حجاب دقیقا با آن چیزی که من در آن داشتم نفس می‌کشیدم مغایرت داشت.

وی تصریح کرد: امروز سیصدوهفتادو هشتمین سخنرانی است که در این هفت سال داشتم و در این مدت بالغ بر ۸هزار نفر از خواهران ما چادری شدند.

چرخنده تصریح کرد: کشور ما صاحب دارد و بعد از آقا امام زمان(عج)، رهبرمان جغرافیای این مملکت را با درایتش حفظ کرده است.

وی عنوان کرد: احتیاجی به این نیست که امروز بگویم من نه مدعی‌ام و نه شق‌القمر کردم بلکه توصیه الهی را به سر کردم و بر این باورم که حکمت خدا بوده تا چیزهایی را بیاموزم.

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ابراز کرد: در طول این هفت سال در سینما کار نکردم و ممنونم از تمام کسانی که خواستند تا من نباشم، زیرا در این فرصت ایجاد شده دوره‌های حوزه را گذراندم تا به همه آن چیزهایی که سرنوشتم برای من خواسته بود، مسلط و مسلح شوم.

وی خطاب به بانوان حاضر در مراسم تاکید کرد: امروز آمدم تا بگویم شما می‌توانید در تمام موارد الگو باشید به طور مثال یک بانوی ورزشکار بوده و در سطح جهانی درخشان ظاهر شوید، اما به عنوان یک الگوی بانوی شیعه مسلمان ایرانی، پرچم حضرت زینب(س) را در جهان به اهتزاز درآورید البته اگر می‌خواهید برای همیشه بمانید.

چرخنده تصریح کرد: متاسفانه دشمنان و مغرضان به دلیل جهلمان از ما سوءاستفاده می‌کنند؛ به عبارتی یک ایستگاه است و دختران و زنان سرزمینم در این ایستگاه ایستاده‌اند؛ حال اگر منِ بچه مسلمان مدعی شیعه، آنها را سوار نکنم امثال مسیح علی‌نژادها سوارشان می‌کنند.

وی عنوان کرد: برخی خواستند تا من درس عبرت دیگران باشم و الگو نباشم؛ اما با وجود اینکه من هفت سال هست که نیستم در حالیکه رسانه جای من بود، اما همچنان همه جا هستم و علی رغم تلاش دشمنان برای تخریب شخصیتم، اما در حقیقت به نفع باور من حرکت می‌کنند.

این بازیگر محجبه بیان کرد: بانوان قهرمان ایرانی با پوشش اسلامی در سطح جهان جوایز ملی بسیاری کسب کردند و اقتدار و ارزش و جایگاه بانوی مسلمان ایرانی را با رعایت حجاب خود حفظ کردند.

وی با اشاره به آسیب‌های ماهواره گفت: ماهواره همچون غریبه‌ای است که وارد حریم خانواده شده و متاسفانه تعداد زیادی از مردم در خانه ماهواره دارند جالب آنکه کنترل آن را نیز به دست فرزندانشان می‌دهند؛ لذا خانواده‌ها باید هوشیار باشند و غریبه و دشمن را به خانه راه دادند چراکه هیچ عقل سالمی این کار را انجام نمی‌دهد.

چرخنده در پایان تصریح کرد: ایام محرم زمان مناسبی برای پاکسازی روح و روان است؛ از این فرصت برای ایجاد تحول در زندگی خود استفاده کنید و شروع کنید و از قضاوت دیگران نترسید؛ زیرا اگر کارتان خدایی باشد و در مسیر خدایی حرکت کنید حتی اگر به ظاهر زمینی‌ها، ببازید باز هم برنده‌اید چون خدا همراه شماست.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان