۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولانی که تفکر لیبرالی دارند، نمی‌توانند برای مردم کار کنند/ جریان قدرت و ثروت باید از قزوین ریشه‌کن شود
کد خبر: ۳۳۷۳۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۲ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی سپاه استان قزوین:

مسئولانی که تفکر لیبرالی دارند، نمی‌توانند برای مردم کار کنند/ جریان قدرت و ثروت باید از قزوین ریشه‌کن شود

معاون سیاسی سپاه استان قزوین گفت: مسئولی که وادادگی و تفکر لیبرالی دارد نمی‌تواند برای مردم کار کند، ما باید فهم سیاسی مردم را بالا ببریم و ویژگی‌هایی که یک مجلس خوب باید داشته باشد را بشناسانیم.

مسئولانی که تفکر لیبرالی دارند، نمی‌توانند برای مردم کار کنند/ جریان قدرت و ثروت باید از قزوین ریشه‌کن شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نشست تعاملی روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و اصحاب رسانه قزوین امروز(سه شنبه) در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد.

سرهنگ الماس پویامنش در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس در سال ۹۸ اظهار کرد: این انتخابات اولین انتخاب در چله دوم انقلاب است که هم برای دوستان و هم دشمنان انقلاب مهم است.

وی افزود: این انتخابات از این جهت مهم است که طبق بیانیه گام دوم، افرادی را به مجلس راه یابند که ریل گذاری درستی را در چله دوم انقلاب داشته باشند و در مقابل دشمنان نظام به دنبال این هستند که این ریل گذاری به وقوع نپیوندد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: باید یک جریان شناسی مناسب در مجلس ما صورت گیرد که این مسیر را به هدف نزدیک کند؛ بحث دیگر ضرورت تشکیل مجلس مقاومت است.

این مسئول ادامه داد: امروز افرادی را در مجلس می‌خواهیم که جهادی و انقلابی باشند و درد مردم را بفهمند و برای آن‌ها تلاش کنند و اهل لابی‌گری با غربی‌ها نباشند و این به معنای تشکیل مجلس مقاومت است.

پویامنش تصریح کرد: تاثیر ترکیب تشکیل مجلس یازدهم بر دولت سیزدهم و انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم است؛ افرادی که در این مجلس وارد می‌شوند نیز انتخابات ریاست جمهوری را هم رقم می‌زنند.

نقش مجلس برای تحقق تمدن سازی مهم است

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند؛ نقش مجلس یازدهم در مرحله دولت سازی برای تحقق تمدن سازی است، لذا این مسئله نشان دهنده اهمیت انتخابات مجلس است.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: فردی که وادادگی و تفکر لیبرالی دارد نمی‌تواند برای مردم کار کند، ما باید فهم سیاسی مردم را بالا ببریم و ویژگی‌هایی که یک مجلس خوب باید داشته باشد را بشناسانیم.

این مسئول عنوان کرد: مجلس باید بتواند در برابر غرب و امریکا بایستد و دومین ویژگی مجلس این است که حامی نظریه مقاومت فعال باشد و مجلسی باشد که سازوکار مقاوم سازی در کشور را مدنظر قرار دهد.

پویامنش با اشاره به بررسی متغیرهای اجتماعی برای انتخابات اظهار کرد: سه سوال مد نظر مردم است، مشارکت در انتخابات چگونه است؟ این مشارکت کدام جریان را پیروز می‌کند؟ و سومین سوال که اهمیت دارد این است مجلسی که می‌خواهد شکل گیرد نیز بود و نبودش چه تاثیری برای زندگی مردم دارد؟.

وی ادامه داد: ممکن است این سوالات برای مردم ابهام منفی ایجاد کند اما مردم ما از ابهام منفی خوششان نمی‌آید و همیشه راهی را برای مقابله با آن پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نماینده‌ای می‌تواند در کشور رای مردم را جلب کند که بتواند به سوال سوم پاسخ دهد اما اگر افراد نتوانند به این سوال جواب دهند بدون شک مردم هم نمی‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.

*مردم از وعده‌های تکراری خسته شده‌اند

این مسئول ابراز کرد: مردم از واژه‌ها و وعده‌های تکراری خسته شده‌اند و می‌خواهند بدانند فردی که می‌خواهد در انتخابات مجلس شرکت کند چه ایده‌ای دارد.

پویامنش تصریح کرد: جامعه به ایده‌های نو نیاز دارد و باید بگونه‌ای نباشد که سفره‌های مردم را کوچک کند چراکه مردم مشکلات معیشتی و خاص اجتماعی دارد بنابراین باید دید نماینده‌ای که می‌خواهد وارد مجلس شود، این ایده‌ها را دارد؟

وی یادآور شد: ما از مصداق صحبت نمی‌کنیم و در مجموعه سپاه فقط طرفدار جبهه انقلاب هستیم؛ اگر می‌خواهیم مشارکت حداکثری داشته باشیم باید افراد ایده‌های نو ارائه دهند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: باید شعور سیاسی مردم را بالا ببریم و آمادگی معرفتی را ایجاد کنیم چراکه افرادی که وارد مجلس می‌شوند باید از تفکر مردم سالاری دینی برخوردار باشند.

این مسئول بیان کرد: باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و ایده‌های نو را برای آن‌ها مطرح کنیم؛ اگر بتوانیم در بحث شفافیت‌ها اقدام کنیم بهترین حرکت در انتخابات اتفاق خواهد افتاد.

پویامنش افزود: سپاه پاسداران به هیچ عنوان برای گروهی تلاش نمی‌کند مگر اینکه این گروه در جبهه انقلاب باشد و برای مردم کار کند؛ تفکرات لیبرالی به درد کشور ما نمی‌خورد و مردم هم قبول نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم از نیروهای ارزشی حمایت می‌کنند و توقیف کشتی انگلیسی نشان از مقاومت فعال است که مورد حمایت و استقبال مردم قرار گرفت.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: دشمن دوست دارد کسی که وارد مجلس می‌شود نیز تفکرات لیبرالی داشته باشد؛ امروز مشکل اصلی در قزوین وجود جریان قدرت و ثروت است که باید منکوب شده و از قزوین ریشه کن شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان