۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ماه محرم ظرفیت مناسبی برای جذب جوانان به معارف دینی است
کد خبر: ۳۳۷۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۰ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

ماه محرم ظرفیت مناسبی برای جذب جوانان به معارف دینی است

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ماه محرم ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های مذهبی است که امیدواریم این مهم با محوریت ائمه جمعه در شهرهای مختلف انجام شود.

ماه محرم ظرفیت مناسبی برای جذب جوانان به معارف دینی است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که امروز(یکشنبه) در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: ماه محرم ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های مذهبی است که امیدواریم این مهم با محوریت ائمه جمعه در شهرهای مختلف انجام شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با اعضای دولت علاوه بر اهمیت دادن به موضوعات اقتصادی، توجه به موضوعات فرهنگی را هم جزو اولویت‌ها قرار دادند که اقدامات لازم در این زمینه باید توسط مسئولان مختلف رقم بخورد.

فاطمی نسب گفت: نهاد نماز جمعه استان قزوین با توجه به اهمیت موضوعات فرهنگی به دنبال انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان قزوین است تا بدین وسیله امورات فرهنگی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در زمینه‌های خدمات رسانی به ستادهای نماز جمعه و مردم نمازگذار تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین آمادگی لازم برای تجهیز مصلی‌های نماز جمعه به امکانات ورزشی وجود دارد و ستادهای نمازجمعه‌ای که تا به امروز تجهیز نشده‌اند باید هر چه سریع‌تر پس از طی مراحل اداری مصلی‌های نماز جمعه را تجهیز کنند.

وی افزود: در حال حاضر اتحاد و انسجام ائمه جمعه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و جهموری اسلامی بیش از پیش مورد نیاز است که خوشبختانه این مهم تا حدود زیادی در استان قزوین عملیاتی شده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته هنوز شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به صورت کامل موضوعات و سیاست‌های خود را ابلاغ نکرده است ولی به طور قطع در زمینه انتخابات ائمه جمعه اصول و سیاست‌هایی را باید رعایت کنند.

فاطمی نسب در پایان بیان کرد: ائمه جمعه نمی‌توانند از هیچ شخص یا جناحی حمایت کنند و وظیفه آنها تنها هدایت گری، روشنگری و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان