۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین درهای بسته استانداری به روی خبرنگاران/ کنارگذاشتن رسانه‌های بومی قزوین در همایش هفته دولت!
کد خبر: ۳۳۷۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۷ ساعت: ۱۶:۱۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر اطلاعات در قزوین صورت گرفت؛

درهای بسته استانداری به روی خبرنگاران/ کنارگذاشتن رسانه‌های بومی قزوین در همایش هفته دولت!

جای سوال است که برنامه مربوط به هفته دولت که هر ساله در قزوین به مناسبت گرامیداشت شهید رجایی برگزار می‌شود چرا باید امسال با برخورد گزینشی با رسانه‎ها مواجه شود؟

درهای بسته استانداری به روی خبرنگاران/ کنارگذاشتن رسانه‌های بومی قزوین در همایش هفته دولت!

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جشنواره شهید رجایی امروز(پنج شنبه ) به مناسبت هفته دولت در استانداری قزوین برگزار شد که وزیر اطلاعات میهمان ویژه این مراسم بود.

طبق اطلاع رسانی حضور وزیر اطلاعات که صبح روز گذشته به صورت عمومی صورت گرفته بود، ساعت این برنامه 11صبح روز پنج شنبه هفتم شهریورماه اعلام شده بود که خبرنگار صبح قزوین طبق برنامه با حضور در استانداری با این صحنه مواجه شد که اجازه ورود به مراسم را ندارد.

البته این مسئله تنها مربوط به رسانه صبح قزوین نبود و برخی از خبرنگاران دیگر هم با وجود اطلاع رسانی پیامکی که برای آن‌ها صادر شده بود نیز اجازه ورود به مراسم را نداشتند.

این در حالی بود که روابط عمومی استانداری قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار صبح قزوین، گفت که این برنامه‌ریزی از سوی وزارت اطلاعات صورت گرفته و روابط عمومی دخالتی در آن نداشته است و فقط رسانه‌هایی که اعلام شده می‌توانند در مراسم حضور یابند، البته خوب است روابط عمومی نیز به این موضوع را شفاف سازی کند که چطور روز گذشته از سوی استانداری قزوین با خبرگزاری‌های استان تماس گرفته شده و برای حضور در برنامه دعوت شده اند؟! چرا نباید رسانه‌های بومی استان جزو لیست دعوت‌های استانداری قرار بگیرند؟

حال جای سوال است که برنامه مربوط به هفته دولت که هر ساله در قزوین به مناسبت گرامیداشت شهید رجایی برگزار می‌شود چرا باید امسال با برخورد گزینشی با رسانه‎ها مواجه شود؟

متاسفانه این اولین بار نیست که شاهد برخورد گزینشی با رسانه‌ها در سفرهای مسئولان کشوری از سوی دولت و استانداری هستیم و این ضرورت وجود دارد که استاندار قزوین و مدیرکل ارشاد و رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین در این باره ورود جدی داشته باشند تا شاهد تبعیض بین رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌های مرکز نباشیم.

اگر این روند ادامه پیدا کند ترجیح می‌دهیم در یک اقدام هماهنگ با رسانه‌های بومی استان اخبار مربوط به مسئولان کشوری را بایکوت کنیم.

انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان