۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین استاندار قزوین معرفی شد+سوابق اجرایی
کد خبر: ۳۳۷۲۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۶ ساعت: ۱۲:۴ ↗ لینک کوتاه

با برگزاری جلسه هیئت دولت؛

استاندار قزوین معرفی شد+سوابق اجرایی

با برگزاری جلسه هیئت دولت استاندار قزوین معرفی شد.

استاندار قزوین معرفی شد+سوابق اجرایی

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ صبح امروز(چهارشنبه) با برگزاری جلشه هیئت دولت و با تصویب هیئت وزیران ارسلان زارع و هدایت الله جمالی نژاد به عنوان استانداران گیلان و قزوین تعیین شدند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز یکشنبه سوم شهریورماه در نشست خبری خود به مناسبت هفتۀ دولت، اعلام کرد که به‌صورت قانونی بیستم بهمن ماه سال جاری بازنشسته خواهد شد. وی در همان نشست اعلام کرد که هم به‌صورت کتبی و هم به‌صورت شفاهی از وزیر کشور خواسته است تا با توجه به درپیش بودن انتخابات، استاندار قزوین را زودتر معرفی کند.

گفتنی است؛ هدایت‌الله جمالی‌ پور از چهره‌های سیاسی اصلاحطلب و نزدیک به محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور است که پیش از این به مدت 6 سال مسؤولیت فرمانداری ویژه شهرری را برعهده داشته و پس از آن نیز در خردادماه سال جاری به‌عنوان مشاور امور اقتصادی استاندار تهران منصوب شد.

در سوابق استاندار جدید قزوین مشاور استاندار و مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، مشاور استاندار گلستان، سرپرست دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، نماینده استانداری خراسان جنوبی در کمیته امنیت داخلی شورای‌عالی امنیت ملی، سرپرست معاونت اجرایی و مدیر امور اداری مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دبیر اجرایی ستاد ملی برگزاری هفته پژوهش کشور، رئیس انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران دیده می‌شود.

انتهای پیام/2002

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان