۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مصلی‌های نمازجمعه به امکانات ورزشی مجهز شدند
کد خبر: ۳۳۷۲۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۶ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

مصلی‌های نمازجمعه به امکانات ورزشی مجهز شدند

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ستادهای نمازجمعه استان قزوین باید شرایطی را فراهم کنند که جوانان و نوجوانان از ساعت‌های اولیه روزهای جمعه و یا حتی در روزهای دیگر برای انجام امور ورزشی و سرگرمی حضور یابند.

مصلی‌های نمازجمعه به امکانات ورزشی مجهز شدند

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین درباره تجهیز مصلی‌های نماز جمعه استان قزوین به امکانات ورزشی اظهار کرد: براساس مذاکرات و صحبت‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین شد، با همکاری مطلوب و دلسوزانه این اداره مصلی‌های نمازجمعه به امکانات ورزشی مجهز شدند.

وی افزود: تا به امروز براساس هماهنگی‌های صورت گرفته مصلی‌های نمازجمعه شهرهای آبیک، اقبالیه، تاکستان، الوند، محمدیه، آوج و آبگرم به صورت کامل مجهز شده اند و امیدواریم براساس هماهنگی‌های صورت گرفته سایر مصلی‌های نمازجمعه هم در آینده ای نزدیک مجهز شوند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: میز تنیس، فوتبال دستی، کفپوش تاتامی، توپ فوتبال، توپ والیبال و سایر تجهیزات مورد نیاز مصلی، از جمله امکاناتی هستند که در مصلی های نماز جمعه مستقر شده اند.

فاطمی نسب بیان کرد: ستادهای نمازجمعه استان قزوین باید شرایطی را فراهم کنند که جوانان و نوجوانان از ساعت‌های اولیه روزهای جمعه و یا حتی در روزهای دیگر برای انجام امور ورزشی و سرگرمی حضور یابند.

وی گفت: نهاد نمازجمعه استان قزوین به دنبال ایجاد شرایطی است که مردم شاهد خدمات جانبی مختلف ورزشی، فرهنگی و خدمات رسان در ستادهای نماز جمعه باشند تا بدین وسیله مردم با اشتیاق بیشتری در نماز جمعه حضور یابند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: خوشبختانه امروزه در حاشیه برگزاری نمازجمعه شاهد اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله مهد آدینه، نمایشخانه محراب، نهضت پاسخگویی و انجام امورات ورزشی هستیم که امیدواریم با برنامه ریزی درست این برنامه ها مورد استقبال مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/2002

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان