۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشکل جامعه امروز فاصله‌گرفتن از اهداف و آرمان‌های شهید رجایی است
کد خبر: ۳۳۷۱۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۳ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مشکل جامعه امروز فاصله‌گرفتن از اهداف و آرمان‌های شهید رجایی است

استاندار قزوین گفت: امروز که از شهید رجایی و باهنر نام می‌بریم، خوب است کمی فکر کنیم چقدر با شهید رجایی فاصله داریم و علت این فاصله چیست؟ مشکل جامعه امروز ما همین است تجلیل از شهید رجایی یعنی راه شهدا را طی کنیم و برای برون رفت از این شرایط باید فکر اساسی کرد.

مشکل جامعه امروز فاصله‌گرفتن از اهداف و آرمان‌های شهید رجایی است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ هشتمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: سال ۱۳۶۰ در تاریخ انقلاب اسلامی سال عجیبی است، سالی است که یک حادثه در آن می‌توانست یک نظام قدیمی و ریشه دار را در هر کشوری ساقط کند و پایه‌های نظام را سست کند، اما نظام ما چون الهی و مردمی بود ماندگار ماند.

وی افزود: حوادث متنوعی در آن سال‌ها وجود داشت که برای ساقط کردن نظام ما توطئه‌های زیادی طراحی و اجرا می‌شد، با اینکه رزمندگان ما در برابر همه دنیا در جبهه ای جنگ ایستاده بودند در جای جای این سرزمین صحنه‌های ترور و وحشت خواب و آرامش را از مردم ما گرفته بود. اما غیرت و حمایت مردم را از نظامی که برای آن خون داده بودند، نگرفت.

استاندار قزوین بیان کرد: حادثه سی ام خرداد ۶۰ و کشتار مردم و ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه و حادثه هفتم تیرماه که سرمایه‌های عظیمی را از ما گرفت و حادثه هشتم شهریور سال ۶۰ و انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر و تعدادی از اعضای دولت که هر کدام ضربه سنگینی به نظام ما وارد کرد.

وی ابراز کرد: کدام کشور را سراغ دارید که مجموعه دولت‌هایی که حضور داشتند از عالی ترین مقام تا پایین ترین سطح یعنی یک کارمند قراردادی به شهادت رسیده باشند؟

این مسئول عنوان کرد: مردم ما در همه سطوح برای حفظ این نظام سرمایه گذاری کرده اند، همانگونه که پیروزی انقلاب با رهبری امام راحل با حضور همه سطوح شکل گرفت که این موضوع نشان دهنده مردمی بودن انقلاب ماست، برخلاف انقلاب کشورهای مختلف که به وسیله بخشی از طبقات ان جامعه صورت گرفته است.

وی گفت: امروز هم با رهبری مقام معظم رهبری با وجود همه دسیسه‌ها نظام ما همچنان پایدار راه خود را ادامه می‌دهد و وحدت مردم عاملی خواهد بود که این مرحله را پشت سربگذاریم و پیروز شویم.

زاهدی در پایان اذعان کرد: امروز که از شهید رجایی و باهنر نام می‌بریم، خوب است کمی فکر کنیم چقدر با شهید رجایی فاصله داریم و علت این فاصله چیست؟ مشکل جامعه امروز ما همین است تجلیل از شهید رجایی یعنی راه شهدا را طی کنیم و برای برون رفت از این شرایط باید فکر اساسی کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان