۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تنها راه مبارزه با فساد و حواشی، شفاف‌سازی است/ با بودجه وابسته به نفت در برابر هر تحریم و تهدیدی، شکننده هستیم
کد خبر: ۳۳۷۱۲۳ نویسنده: سید حمیده زرآبادی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۳۱ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

تنها راه مبارزه با فساد و حواشی، شفاف‌سازی است/ با بودجه وابسته به نفت در برابر هر تحریم و تهدیدی، شکننده هستیم

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: تنها راه مبارزه با فساد و حواشی و موضوعاتی که ایجاد می‌شود بحث شفافیت است؛ لذا در خصوص انتصاب مدیران واقعا موافق شفاف سازی هستم.

تنها راه مبارزه با فساد و حواشی، شفاف‌سازی است/ با بودجه وابسته به نفت در برابر هر تحریم و تهدیدی، شکننده هستیم

سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری گزارشات درج شده در رسانه‌ها اظهار کرد: گزارش‌های نوشته شده در رسانه‌ها را تقریبا مطالعه کرده و در تذکرها و نطق‌های ارائه شده در مجلس از آنها استفاده می‌کنم؛ چراکه به نظرم یک منبع آگاه است و باید به نحو احسنت از آن استفاده کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه فناورانه خلأ قانونی در کشور داریم فقط هم موضوع مربوط به حوزه روزنامه نیست؛ لذا این موضوع در مرکز پژوهش‌های مجلس در حال پیگیری است و امیدواریم که این طرح هر چه زودتر مشخص شود‌.

نماینده مردم قزوین در مجلس درباره عدم پاسخگویی مدیران تصریح کرد: انتصاب مدیران باید با شفافیت همراه باشد و با قاطعیت بیان می‌کنم که هیچ موقع یک نفر نمی‌تواند یک مدیر را منتصب کند و خیلی از افراد در خصوص انتصاب‌ها پیشنهاد و نظر داده و پیگیری می‌کنند و من موافق هستم که این روند شفاف شود.

وی عنوان کرد: اعتراضاتی که گاهأ در خصوص انتصاب مدیران دیده می‌شود خیلی اعتراض به شایستگی و یا عدم شایستگی فرد نیست بلکه اعتراض به این است که سهم آنها کمتر بوده است.

زرآبادی بیان کرد: معتقدم باید شفافیت درخصوص انتصاب‌ها وجود داشته باشد و هرکسی که می‌خواهد نظر دهد بدون هیچ واهمه‌ای نظراتش را بیان کند.

وی تاکید کرد: من از مردم رأی گرفته‌ام که به عنوان نماینده مردم تلاش کنم تا مدیران شایسته روی کار آیند؛ لذا از اینکه نظراتم را اعلام کنم واهمه‌ای ندارم.

درخصوص انتخاب مدیران شفاف سازی لازم است

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: در هر موضوعی اگر شفافیت باشد؛ قطعا می‌تواند کمک کننده باشد، زیرا تنها راه مبارزه با فساد و حواشی و موضوعاتی که ایجاد می‌شود بحث شفافیت است لذا در خصوص انتصاب مدیران واقعا موافق شفاف سازی هستم.

وی ادامه داد: در مورد سایر مباحث هم پرچم شفافیت را در دست داشتم و پیگیر ایجاد شفافیت هستم مثلا در بحث حوزه هزینه‌های انتخابات که به نظرم موضوع مهمی است حتی جزییات هزینه‌های صرف شده در دوره پیش انتخاباتم را دارم و اگر رسانه‌ها بخواهند حاضر هستم به صورت شفاف اعلام کنم.

زرآبادی عنوان کرد: در خصوص سایر مباحث همچون حقوق و دارایی‌ها و موارد دیگر نیز حاضرم با شفافیت اعلام کنم تا به امروز هم اعلام کردم اما اینکه فقط یک نفر اعلام کند شاید نتیجه آن بداخلاقی رسانه‌ای شود.

این مسئول عنوان کرد: موافقم رسانه‌ها در این حوزه کمک کنند تا ما به سمتی حرکت کنیم که تمام مسائل به صورت شفاف مطرح شود که در این صورت مشکل عدم پاسخگویی مسئولان هم حل می‌شود.

وی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: باید بودجه‌های بنویسیم که خیلی به نفت وابسته نباشد؛ چراکه در این صورت تحریم‌ها تاثیری در وضعیت اقتصادی کشور نخواهد داشت و با انجام این کار، آینده کشور روشن است اما در غیر این صورت در برابر هر تحریم و تهدیدی شکننده خواهیم بود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان