۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین همه برزیلی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس +عکس
کد خبر: ۳۳۷۱۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۳۰ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

جونیور هشتمین بازیکن از سرزمین قهوه؛

همه برزیلی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در طول همه سالهایی که در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته تنها ۷ بار از وجود بازیکنان برزیلی در ترکیب تیمش استفاده کرده است.

همه برزیلی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس +عکس
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ،با قطعی شدن حضور جونیور براندائو مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیست نفرات این تیم برای ورود به لیگ نوزدهم به بررسی هموطنان این فوتبالیست پیش از او در باشگاه پرسپولیس پرداختیم.

* پائولو دی‌کارمو

اولین برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس پائولو دی کارمو بود که در سال ۱۳۸۷ به این تیم پیوست. افشین قطبی او را به پرسپولیس آورد و همچنین او را آقای گل لیگ برزیل عنوان کرد. قطبی در معرفی این بازیکن گفت که روزی او بهترین بازیکن لیگ ایران خواهد شد اما کیفیت پایین او خیلی زود نمایان شد و این بازیکن از پرسپولیس رفت. نکته جالب این بود که شغل اصلی این بازیکن پرنده فروشی بود! وی در ۸ بازی برای این تیم تنها یک گل برای پرسپولیس زد.

 

 

*تیاگو آلوز فراگا

هافبک برزیلی که در سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ به مدت دو فصل برای پرسپولیس بازی کرد. این بازیکن در ۴۸ بازی که برای پرسپولیس انجام داد موفق شد ۴ گل هم به ثمر برساند.

*وسلی برازیلیا

برازیلیا مهاجم دیگر برزیلی بود که در سال ۸۸ به پرسپولیس پیوست و یک فصل (تا خرداد ۱۳۸۹) در خدمت این تیم بود. برازیلیا در ۱۴ دیدار ۲ گل زد تا کارنامه ضعیفی از خود برجای گذاشته باشد.

*نیلسون کوریا

دروازه بان برزیلی پرسپولیس را می توان یکی از موفق ترین بازیکنان برزیلی دانست که به این تیم آمده است. او در دو فصل و بین سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳ عضو این تیم بود و در نهایت از پرسپولیس جدا شد.

* روبرتو دسوزا رزنده

رزنده هافبک برزیلی بود که در سال ۱۳۹۱ به پرسپولیس پیوست که در اولین بازی برای پرسپولیس دچار مصدومیت شدیدی شد و به واسطه آن چند ماه از تمرینات دور بود. او تنها ۳ بازی برای پرسپولیس انجام داد و در نیم فصل از این تیم رفت.

* تادئو

در سال ۱۳۹۳ یک مهاجم برزیلی با اضافه وزن بالا به تیم حمید درخشان اضافه شد تا مشکل گلزنی را در کنار رضا نوروزی، محمد عباس زاده و مهدی طارمی حل کند اما او تنها در ۵ دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت و تنها یک گل هم به ثمر رساند.

*فرناندو گابریل

یک هافبک بازیساز برزیلی با شاخصه های هجومی بود و خیلی زود به یکی از مهره های اصلی تیم برانکو بدل شد اما حضور او تنها یک نیم فصل به طول انجامید و سپس عنوان شد او به خاطر مشکلاتی که با برانکو داشت از پرسپولیس رفت. این بازیکن هم پس از جدایی پرسپولیس را تا آستانه کسر امتیاز پیش برد اما سرانجام ماجرا ختم به خیر شد. گابریل ۱۳ بار برای تیمش به میدان رفت. او در سال ۱۳۹۳ برای پرسپولیس بازی کرد.

براندائو هم با ثبت قراردادش با پرسپولیس هشتمین برزیلی تاریخ این باشگاه خواهد بود که قرار است در پست مهاجم به میدان برود.

انتهای پیام/1404

منبع:مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان